Hahaha het gaat over het badpak van mariana
Eva is wel erg aanwezig of zo? Praat veel/graag nu. Vind ik heel anders dan in de afleveringen
Ik vind Eva echt een voorbeeld van een vrouw die mooier is zonder make-up.
Ik vind Eva Koreman wel echt een heel leuk persoon. In het spel vond ik haar ook heel leuk en lief.
Volgend jaar een seizoen zonder winnaarseiland graag. Sorry maar wat heeft Hugo nou gedaan voor proeven de afgelopen 15 dagen? Die proeven op winaarseiland zijn totaal niet te vergelijken met de gewone proeven.
Het enige robinson aan hem is het overleven aan een eiland, maar hij zit dan ook op het meest vruchtbare eiland qua eten, met hangmatjes en allesâŠ
Maar een paar jaar geleden heeft Bertie ook niet echt proeven gedaan, maar alleen maar op dat andere eiland gezeten en daarna heeft ze expeditie gewonnen. Wat vinden jullie daar dan van?
Fantastisch, maar zij had ook gewoon de gun factor. (bij mij) Niemand had dat verwacht.
Zo blij dat je dit zegt! Iedereen heeft zoân medelijden met Rijk, maar hij koos er zelf voor niets te doen, geen eten te zoeken of vuur te maken? Of ben ik nu zo harteloosâŠ
Hij zat er wel lang natuurlijk, maar als ik kijk wat Kim deed aan vissen, slakken zoeken etc om eten te zoeken? Rijk had dat ook kunnen doen en een beetje minder de halfbakken filosoof uit kunnen hangen?
Onpopulaire mening, maar dat vond ik ook stom.
Maar zij zat wel op een ander soort eiland dan dat hugo nu zit, minder vruchtbaar en heeft er zelf echt wat van proberen te maken. En zij was eruit gestemd. Hugo doet een proef en krijgt als cadeau dat hij geen enkele (fatsoenlijke) proef meer hoeft te doen en op een vet mooi eiland met hangmat en alles zit.
Beter komt de mangrove weer terug, vraag me af wie van dit seizoen dat had volgehouden.
Denken jullie dat er echt âgesjoemeldâ is bij Shary-Ann? Heel veel mensen wel namelijk, en ik vind het ook wel toevallig dat het toen met dat duel met Tim ook leek alsof haar touwtje niet kort genoeg was. Maar dat je spontaan ineens wel de Romeinse cijfers weet als je het eerst niet wist??
Maar dat niet goed 90 graden zitten is gewoon de schuld van de programmamakers want die hadden het kunnen corrigeren
Ik vind het allemaal âverdachtâ klinken. Ik kan mij alleen geen enkele reden voorstellen waarom ze zouden sjoemelen voor haar? Het zou voor mij niet logisch zijn, en daarom geloof ik het niet.
Ik denk wel dat de programmamakers onoplettend zijn geweest bij de beide voorbeelden die jij noemt.
Ik vind het steeds ook wel opvallend voordelig uitpakken voor haar. Maar ik zou niet weten wat het nut ervan zou zijn om haar per se door te laten gaan. Ze is geen ontzettend populaire of bekende artiest?
Ah ja dat kan wel, maar bij andere proeven gaf ze gewoon toe dat ze afkeek en nu niet dus het lijkt echt zo uit de lucht gevallen dat ze ineens de oplossing wist.
Ja en hij deed de blokjes op het tafeltje terwijl Eva alles van de grond pakte. Maar vond het dan ook gek dat er niemand bij was want die had dan kunnen kijken of het eerlijk was. Wat Hugo deed is niet over gezegd of het wel of niet mocht, maar het is wel oneerlijk tegenover Eva die het niet deed.
ik ook! voelde me altijd zo ontzettend machteloos, krijg weer helemaal dat gevoel terug. brrr
Hahahaha
Mariana niet valsspelen!!!
Jammer dat mariana en eva hun antwoorden niet hebben uitgeveegd en de blokjes door elkaar gegooid. Dan had shady nooit kunnen winnen
Ik snap ook niet zo goed waarom een deel van de proeven zo afgeschermd zijn dat je niet af kunt kijken bij elkaar en de anderen dus gewoon open en bloot van elkaar te zien zijn? Bepaal gewoon vast of afkijken wel of niet mag.
Hahahahahahaha
Nouuu ik vind het wel knap dat hij alle proeven die hij wel heeft gedaan, heeft gewonnen. Je blijft ook niet zomaar op winnaarseiland zitten, getuige alle anderen die er ook op zijn gekomen maar weer weg moesten