De Franse versie is twee weken geleden op tv gestart dus het kan wel.
ik heb hier ook iets over gehoord, million dollar island geloof ik
Maar dat is SBS dus het kan misschien nog komen op RTL. Alhoewel opnames zijn nu erg lastig.
Woensdag komt er een aankondiging van Monica en Kaj bij Boulevard.
Zal wel niet dit zijn, maar who knows haha
Het kan wel door meer kandidiaten dan normaal te selecteren, vragen om voor de start van de opnames 2 weken in quarantaine te gaan en dan op regelmatige basis te testen.
Tijdens de opnames vormen de kandidaten en crew een bubbel. Ik denk dat de kans op besmetting dan zeer klein is?
Ja dat zou wel een ideale situatie zijn. Dan hoef je ook geen afstand enzo te houden van elkaar!
https://www.instagram.com/p/CMzIz8cKtBU/?igshid=dnvtyykp6ggv
Nieuw seizoen gaat opgenomen worden! In Europa
Hahaha waar dan
In het subtropisch zwemparadijs van center parcs?
Leuk!!!
Wow had Kroatiƫ niet verwacht! Ben mega benieuwd, zin innnnn
Er zijn geruchten dat Dennis Schouten meedoet, heb er al meteen weer minder zin in dat is toch die vreselijke powned gast die transfobische videoās over Alice maakt?
Jawel joh, laat hem maar lekker door de mand vallen!
De geruchten zijn dus waar. Wel fijn dat ik in ieder geval al weet wie ik moet afzeiken tijdens de uitzendingen.
Haha wat een heerlijk drama. Robbert Rodenburg doet ook mee staat in dat artikel.
Nou klinkt nu al als een topseizoenā¦
Ja ik ook! Ben benieuwd naar de rest. Eigenlijk vind ik ER al jaren niet heel boeiend, omdat het iedere keer hetzelfde is. Maar nu in een andere omgeving hoop ik dat het iets meer vernieuwend is.
Ik ben echt zo zwaar teleurgesteld in de wereld. Hoezo laten ze zoān walgelijk ventje als die Dennis mee doen. Waren de bekende mensen op. Weten ze niet wie ze vragen? Hoezo biedt je zulk volk kans op meer bekendheid. Vind het zo verschrikkelijk.
Yessss leuk!! Hopelijk gaat Dennis er snel uit. Zal toch wel als hij daar zich lekker kut gaat gedragen
MC never disappoints me Robert is wel leuk! Ben heel benieuwd ook hoe hij het zal doen.
@Whoopdidoo Zo kan wel heel Nederland meteen zien wat voor een naar ventje het is. Laten we hopen dat ie daarna heul snel in de vergetelheid raakt.
Twee afleveringen per week