Expeditie Robinson #4

Hii zal zich wel bedacht hebben ja of dat Churandy het echt niet wilde. Maar het werd zo gebracht door de programmamakers dat ik helemaal enthousiast was 🫠

1 like

Zou toch mooi zijn als Nordin Tobi en de twee zonder mening mee kan trekken in een bondje tegen Queen Amije. Verwacht zij nóóit dus ze zal haar munt niet inzetten en dan kan ze vertrekken. :hugs::hugs:

Maarja sprookjes bestaan niet he

7 likes

Maar volgende week is de laatste eilandraad toxh? Of is er na de halve finale nog een?

Dus, dan zet iedereen met een munt zet die dan in toch lijkt mij

Ja zou ik ook doen, maar ik zie Amije er ook wel voor aan om zich daar te goed voor te vinden onder het mom van “ik ben de baas van het bondje dus ze stemmen toch nooit op mij”

6 likes

Het was inderdaad gewoon echt een kut proef. Niet leuk om naar te kijken, want je wist al wat er ging gebeuren + ook totaal oneerlijk.

Ik vind het heel jammer dat C eruit is, mijn vriend wil nu niet eens meer kijken, haha. Ik had dan liever dat Nordin eruit was gegaan, want die heeft zich nog in geen enkele proef bewezen. En het had de (halve) finale wel spannender gemaakt als C erin was gebleven.

8 likes

Was Nicolette vorig seizoen niet ontzettend uitgevallen tegen Imre (dat model) omdat zij dit toen ook deed? Lobbyen om eruit gestemd te worden.

3 likes

Ik vind Toby echt zo afbrokkelen. Wat nou eenmansbond, doe niet so schijnheilig.

Vind niemand (meer) leuk dit seizoen. Niemand mag winnen.

Sowieso wint Amije

4 likes

Ja, echt jammer. Ik kijk nog wel maar ik vind degene die wint sowieso niet zo leuk.

3 likes

Oef dat is wel echt heel zuur

Ik vind Lies wel heel lief overkomen. En Nordin ook, dat hij zegt dat ze het verdiend heeft (wat ook zo is, maar toch fijn dat hij haar niet schuldig wil laten voelen)

7 likes

Stel Lies geeft haar munten idd aan Tobi en Mattyas, iedereen heeft dan een munt. Zouden alle munten dan vervallen waardoor degene met de meeste stemmen alsnog weg moet?

1 like

Wat een parel zal het zijn als er nu op amije gestemt blijkt te zijn

Vind het echt pijnlijk dat churandy nu naar huis is voor Tobias die al zo lang weg wil

13 likes

Wat een boooring aflevering.

Ik vind Tobias wel een poepie, hoe lief zat hij erbij in dat eindgesprek haha.

Ja same, vind het zó ondankbaar overkomen hoelang Tobias wel niet doorging over dat het hem maar niet lukte om naar huis te gaan. Uhhh je had een eilandraad eerder ook al kunnen gaan hoor, dan zat Churandy er nog in die wèl naar de finale wilde!

7 likes

pffff wat stom dat ze amije dan weer meeneemt. volgens mensen op tiktok is er gelekt wie er wint trouwens

Namelijk

Lies

Ik vind het gezeik van kijkers dit jaar echt ongekend.

2 likes

Heb de aflevering van gisteren nog niet gezien maar ik begrijp niet goed waarom tobi niet gewoon naar huis gaat net zoals marieke en vele anderen in het verleden. Of voelt hij zich daar te trots voor? Dit is toch zo krom.

2 likes

Ja, en waarom werd Imre, die ook weggestemd wilde worden, vorig jaar (of twee jaar geleden) door Nicolette naar huis gestuurd en mag Tobias al zo’n beetje sinds de samensmelting ‘ongestraft’ roepen dat hij zooo graag naar huis wil?

2 likes

Ik denk dat laatste? Ik vind het ook gek dat vorig jaar Imre door Nicolette min of meer gedwongen werd om te gaan, maar dat Edson en Nicolette nu zo zitten te geinen met Tobias omdat hij al zo lang weg wil

Edit: haha @Peachpuff twee zielen een gedachte

2 likes

Nou ja de eenmansbond was in principe gewoon een afdeling van de grote bond, dus daar zullen ook wel wat belangen hebben gespeeld zoals het we