Wat een parel zal het zijn als er nu op amije gestemt blijkt te zijn
Vind het echt pijnlijk dat churandy nu naar huis is voor Tobias die al zo lang weg wil
Wat een parel zal het zijn als er nu op amije gestemt blijkt te zijn
Vind het echt pijnlijk dat churandy nu naar huis is voor Tobias die al zo lang weg wil
Wat een boooring aflevering.
Ik vind Tobias wel een poepie, hoe lief zat hij erbij in dat eindgesprek haha.
Ja same, vind het zó ondankbaar overkomen hoelang Tobias wel niet doorging over dat het hem maar niet lukte om naar huis te gaan. Uhhh je had een eilandraad eerder ook al kunnen gaan hoor, dan zat Churandy er nog in die wèl naar de finale wilde!
pffff wat stom dat ze amije dan weer meeneemt. volgens mensen op tiktok is er gelekt wie er wint trouwens
Lies
Ik vind het gezeik van kijkers dit jaar echt ongekend.
Heb de aflevering van gisteren nog niet gezien maar ik begrijp niet goed waarom tobi niet gewoon naar huis gaat net zoals marieke en vele anderen in het verleden. Of voelt hij zich daar te trots voor? Dit is toch zo krom.
Ja, en waarom werd Imre, die ook weggestemd wilde worden, vorig jaar (of twee jaar geleden) door Nicolette naar huis gestuurd en mag Tobias al zo’n beetje sinds de samensmelting ‘ongestraft’ roepen dat hij zooo graag naar huis wil?
Ik denk dat laatste? Ik vind het ook gek dat vorig jaar Imre door Nicolette min of meer gedwongen werd om te gaan, maar dat Edson en Nicolette nu zo zitten te geinen met Tobias omdat hij al zo lang weg wil
Edit: haha @Peachpuff twee zielen een gedachte
Nou ja de eenmansbond was in principe gewoon een afdeling van de grote bond, dus daar zullen ook wel wat belangen hebben gespeeld zoals het we
Ja hij heeft idd ook wel een paar keer gezegd dat hij de rest de (halve) finale in wilde loodsen
Te trots en ze krijgen tot de samensmelting 10k en daarna €1000 per aflevering dusja
Hij heeft echt dat geld niet nodig hoor.
Maar de publiciteit wel. Hij benoemd het zelf in zijn instapost. We zijn allemaal deelnemers met een dip in de carrière die dit programma nodig hebben.
Zijn nieuwe programma (FOMO Chefs) begint ook deze week, zal wel zo gepland zijn dat het mooi aansluit zijn.
Hmm Expeditie is opgenomen in april of zo, denk dat hij qua planning toen nog niet echt rekening kon houden met de lancering van die nieuwe show
Dat klinkt wel logischer dan dat het om geld gaat.
Denk dat ze vooraf echt wel te horen krijgen wanneer de afleveringen beginnen en hoeveel het er zijn. Ze tekenen toch ook een contract met geheimhoudingsplicht, neem aan dat daar gewoon een datum in staat dat het tot maximaal 30 december ofzo geldt.
Wat @Spaarlamp hierboven zegt.
Hij heeft vast gehoord wanneer zijn exit-aflevering was en hij op de socials mocht posten dat hij eruit was om spoilers te verkomen. En dan als vervolg mooi een nieuw programma lanceren.