Expeditie Robinson #4

Wauw wat een gaaf haar heeft Jasmine

2 likes

Die stem van Annemiek trek ik echt slecht

9 likes

Ik ben nu wel heel benieuwd, stel dat Anouk de proef op winnaarseiland wint hoe zit het dan met Yuki en Britte :joy: een proef met zijn 2en doen en de verliezer gaat naar huis?

1 like

Ik ook, met heks britte😅

1 like

Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat… Maar het gesprek tussen Yuki en Britte in de preview suggereerde een beetje dat ze misschien samengevoegd worden met de rest? En misschien hebben ze dan met de hele groep nog een keer een eilandraad? Want het zou wel gek zijn als ze in twee groepjes van drie nog een proef moeten doen…

2 likes

Ghehehe ja wie weeeeet. :sweat_smile: Eindelijk!

Hoe Annemiek dat water in ‘dook’ ze plofte gewoon een paar keer vol met de muil in het water haha. En eeewl ja die octopus, maar ik denk na zoveel dagen honger stierenballen nog lekker lijken.

2 likes

Formatie :wink:

Edit: net 1 minuut te laat haha. Wat @SpeedOfSound zegt inderdaad

2 likes

Besef dat zelfs dit seizoen van expeditie sneller geformeerd is dan het nieuwe kabinet, dan weet je dat het echt lang duurt

12 likes

Hoop zo dat Anouk wint op winnaarseiland, dan mogen Britte en Yuki het lekker onderling uitvechten hahaha

Vast de EcHtE :sweat_smile: samensmelting vandaag, ineens een overzicht van beide eilanden aan het begin?

Het verbaasde me dat ze zo lang naar die chocola keken zonder het te eten. Zelfs als ik niet uitgehongerd ben eet ik het sneller op.

3 likes

Huhj Robert ineens??

Formatiiiiie

Jaa ineens zien we alle eilanden!

Zo dat zou fijn zijn, is het eindelijk voorbij

Ik vind 2x per week expeditie ook echt tegenvallen, merk echt dat ik ertegenop zie soms :joy: maar nu was ik al benieuwd hoe het verder zou lopen

10 likes

Jayjay is toch dik met Anna? En Robert ook

Hoezo wist ‘ie dit dan niet :’)

Yes janken

1 like

Volgens mij zag ik gister op insta dat de finale de 19e is, dus wat ze dan nog die 4 afleveringen gaan doen tot dan???

30 dagen … Jayjay ziet er echt uit als een holbewoner
Robert heeft alleen een schattig vlas baardje

2 likes