Het duurt tot 21:36 dus nog 13 minuten!
Oh tv gids zei wat anders grapje bedankt
Wejoo ik wil ook van die glijbaan
Haha leek eerder 21:26
Goed ik heb weer lekker een avondje kunnen hatewatchen, nog een weekje jongens!
Heb echt geen idee waar ik naar zit te kijken?
De boot die op winnaarseiland aankomt
Iemand idee waar je oude seizoenen van Expeditie kan terug kijken?
Ahaaa oke, nou dit zou voor mij net zo goed een kudde schapen kunnen zijn haha. Hoe kun je hier uberhaupt een mens in herkennen
Dit moment was zo lelijk
Er staan er twee op videoland en verder kan dat momenteel niet
Nee het is echt gezeik allemaal hoor
Je mist inderdaad niks. We praten je wel bij in dit topic.
Zou het vanavond…. weer een PUZZEL zijn?! Godsamme ik kan geen puzzel meer zien joh. Leuk dat dat er zo nu en dan bij zit voor de niet robinsons maar we willen een echte robinson zien. Niet iemand die goed kan puzzelen sjezus.
Mijn vriend en ik keken een aflevering terug en er was zo’n fragment dat je anouk met ontblote buik een beetje voorover gebogen ziet zitten, zegt mn vriend “als ik naar anouk haar buik kijk is het net alsof ik mn eigen voorhoofd zie”
Nee vanavond gaan ze van die glijbaan, lijkt me wel een leukere proef.
Zijn ook geen leuke afleveringen, als je zondag niks beters te doen hebt kun je de finale kijken en anders zou ik gewoon opzoeken wie er wint
Ik vind Anouk haar lichaam mooi, zowel voor de expeditie als erna. Ja natuurlijk is ze geschrokken van hoe ze is afgevallen na een maand zonder eten. Maar nog steeds heeft ze spieren en een slank postuur. Als dit haar normale figuur was geweest dan had niemand er toch opmerkingen gemaakt.
Ik vind het nogal triest hoe er opmerkingen worden gemaakt over o.a. Anouk en Robbert dat ze zo “mager” zijn terwijl misschien de deelnemers die wat zwaarder waren aan het begin veel meer kilo’s zijn afgevallen.
Je kan ook niet aan de buitenkant zien wat voor effect de deelname heeft op iemands lichaam. Loiza moest bijvoorbeeld al eerder stoppen vanwege medische redenen en Sandra heeft kunnen doorgaan met een ernstige blessure. De nasleep voor hun lijkt me ernstiger dan bij Anouk bijvoorbeeld die wat spieren is kwijtgeraakt.
Maar misschien heb ik het mis hoor. Ik weet niet of er verschil is tussen mensen die een hoger vetpercentage hebben of een hogere spiermassa. Ik dacht dat je lichaam spiermassa zoveel mogelijk wil behouden dus dat je metabolisme dan veel meer in een spaarstand gaat.
Maar goed. Ik weet het ook niet. In ieder geval vind ik Anouk niet “mager” maar atletisch.