Britte ziet er uit als een spice girl haha
Echt? Ik mis haar krullen en naturel look
Ik hoop Anouk!
Do is een prachtige vrouw, maar haar kapsel ziet eruit alsof ze het na Kroatiƫ niet meer heeft aangeraakt
Ik vind Britteās look wel leuk en dat was ook meteen alles voor vanavond
Ja ik vond haar Robinson look tof maar ze ziet er wel echt anders uit zo, ook mooi
Ja ik ook, haar krullen waren zooo mooi op het eiland vind het echt zonde dat ze nu weg zijn
Ik herkende haar gewoon ook bijna niet. Ik vind haar haar heel mooi nu, maar die krullen vond ik wel echt veeeel beter staan
Zo geen zin in al deze terugblikken, pfff
Always the bridesmaid never the bride. Anouk win alsjeblieft
Wel zin in Britte haar terugblik haha. Lekker zure acties hele tijd.
Jezus krijgen we nou ook nog een terugblik? Echt hoe minder tijd erover blijft hoe banger ik ben dat het echt een lame-ass finaleproef is
Als blikken konden dodenā¦
Haha zo ja Annemiek zit er zuur bij
Wat een geleuter, geef me die proef en klaar
Hahaha ja Britte heeft het over dat het zo ongemakkelijk is om alleen te juichen en Annemiek denkt echt āmeid⦠we hebben allemaal die proef gezien waar jij dacht dat je had gewonnenā
Hahha sorry meiden, we hebben allemaal middeleeuwse gedachten. Britte is niet kut, wij doen gewoon extra lullig omdat zij een vrouw is
Ik geloof zeker dat er met bepaalde dingen anders wordt gekeken naar het gedrag van vrouwen. Maar als een man dit had gedaan had ik het ook niet tof gevonden š„²
Echt hoe vaak kan Do het nog zeggen, de 2.nulletjes
Ggrobbert bbrrggritt