Expeditie Robinson #4

Britte ziet er uit als een spice girl haha

4 likes

Echt? Ik mis haar krullen en naturel look

8 likes

Ik hoop Anouk!

Do is een prachtige vrouw, maar haar kapsel ziet eruit alsof ze het na Kroatiƫ niet meer heeft aangeraakt

9 likes

Ik vind Britte’s look wel leuk en dat was ook meteen alles voor vanavond

1 like

Ja ik vond haar Robinson look tof maar ze ziet er wel echt anders uit zo, ook mooi

Ja ik ook, haar krullen waren zooo mooi op het eiland vind het echt zonde dat ze nu weg zijn

5 likes

Ik herkende haar gewoon ook bijna niet. Ik vind haar haar heel mooi nu, maar die krullen vond ik wel echt veeeel beter staan

1 like

Zo geen zin in al deze terugblikken, pfff

Always the bridesmaid never the bride. Anouk win alsjeblieft :pleading_face:

2 likes

Wel zin in Britte haar terugblik haha. Lekker zure acties hele tijd.

Jezus krijgen we nou ook nog een terugblik? Echt hoe minder tijd erover blijft hoe banger ik ben dat het echt een lame-ass finaleproef is

5 likes

Als blikken konden doden…

4 likes

Haha zo ja Annemiek zit er zuur bij

1 like

Wat een geleuter, geef me die proef en klaar

4 likes

Hahaha ja Britte heeft het over dat het zo ongemakkelijk is om alleen te juichen en Annemiek denkt echt ā€˜meid… we hebben allemaal die proef gezien waar jij dacht dat je had gewonnen’

7 likes

Hahha sorry meiden, we hebben allemaal middeleeuwse gedachten. Britte is niet kut, wij doen gewoon extra lullig omdat zij een vrouw is :woman_shrugging:

9 likes

Ik geloof zeker dat er met bepaalde dingen anders wordt gekeken naar het gedrag van vrouwen. Maar als een man dit had gedaan had ik het ook niet tof gevonden 🄲

4 likes

Echt hoe vaak kan Do het nog zeggen, de 2.nulletjes :no_mouth:

2 likes

Ggrobbert bbrrggritt

3 likes