In het diepste geheim…
Mehhh ik zit wel te kijken maar heb er eigenlijk helemaal nog niet zo’n zin in haha. Voelt alsof de vorige seizoenen net zijn afgelopen
Hahah helemaal eens met Harry, duurt lang
Oh ik ken er nog meer dan ik dacht! Ook leuk dat Dzifa mee doet, vind haar echt tof.
Altijd even wennen aan al die mensen haha ken er echt maar een paar
Team ilias☝️
Check
Sowieso Ferry kiezen.
Rose en Thijs dus wel in een team
Zo lullig ook dit haha
Huh eerst was Suzan Radder de jongste, en nu Juutlje? Hoe oud is Juultje dan?
Juultje en Susan zijn allebei 23.
Ben benieuwd of er weer in her diepste geheim een eiland is voor de afvallers.
Lijkt me leuk als het niet is. Daar de afvaller heel hoopvol zit te wachten op de magische woorden van Nicolette maar ze gewoon echt naar huis moeten
Maar echt, er zijn afgelopen tijd wel eens minder intensieve finaleproeven geweest
Dit is echt weer zo n pgroegf waarin iedereen nog kans maakt
Leukste team in deze eerste aflevering:
- Team London
- Team Liza
- Team Ilias
0 stemmers
Of dadelijk ‘snijden in eigen vlees’
Eigenlijk vind ik vooral Ilias leuk geen idee wie er in welk team zit
Heb met een half oog gekeken, het pakte me nog niet echt
Liza vind ik meteen al vervelend door haar bekakte accent. “Ik kom van de Veluwe en ben echt een buitenmens” ofzo.
Juultje heeft punten gescoord bij mij omdat ze goed vuur kan maken, ik ken haar totaal niet maar ze komt niet zo dommig over als veel andere influencers. Ik denk dat zij nog wel verder gaat komen dan we verwachten.
Die twee 20-ish-jarige acteurs met donker haar kan ik niet echt uit elkaar houden
En ik ben benieuwd naar Harry, hopelijk wordt hij niet een soort Rob Geus persoon. Ik weet niet echt wat ik hiermee bedoel maar dat hij het sukkeltje is van de groep ofzo Dat hoop ik niet.