Expeditie Robinson #4

Oja, dankje! :sweat_smile:

Ja was regen, werd gezegd op het begin van de/het eilandraad.

spoiler nieuwste aflevering

Ik vind het wel grappig dat nog niemand is doorgegaan door die foto’s, maakt het wel spannender ipv dat je weet dat ze doormogen of niet. Al wil ik nu wel de beweegredenen weten waarom toch niemand.

1 like

Ik begreep niet echt waarom Devrim ineens zo hardop uitsprak dat hij Dennis eruit wilde spelen. Hij vind hem blijkbaar vervelend maar waarom moest het hardop en waarom zei Dennis iets als “hij ziet/begrijpt het echt niet he”. Que

Ja ik begreep daar ook niks van. Wat zou hij niet moeten begrijpen?

Vind die rose zo’n saai mens he.

2 likes

Dennis had toch gezegd tijdens de mix dat hij devrin niet in zn eigen kamp wilde hebben? Devrin zal dat wel gehoord hebben

1 like

Devrin ergert zich aan dennis omdat devrin vindt dat dennis onterecht vaak met de eer strijkt. Zoals met die puzzel. Dat begreep ik ervan. Maarja in principe hadden ze ook toch samen die puzzel opgelost?

Denk dat het over en weer een irritatie is. Dennis vindt Devrin lui, en Devrin vindt Dennis irritant omdat hij de hele dag applaus wil voor wat hij allemaal doet. Die irritaties versterken elkaar dan ook lekker.
Ze zullen beide wel gelijk hebben maar wij zien natuurlijk maar 0.01%.

4 likes

Ik heb ook het gevoel dat beide niet zo geliefd zijn. Maar dennis lijkt me best een leuke man juist, of zie ik iets verkeerd?

Nee ik vind hem op zich ook wel leuk overkomen. Maar hij heeft meerdere keren aangegeven met Devrin ‘de oorlog niet te kunnen winnen’. Dat vind ik ook onnodig. Dus ik snap Devrins irritatie ook. En als ik hongerig op zo’n eiland zou liggen zou ik me misschien ook irriteren aan iemand die de hele dag zo druk doet om het druk doen, omdat ik me dan verplicht zou voelen ook de hele dag de handen uit de mouwen te moeten steken.

1 like

Ik moet ook zeggen dat ik de afleveringen vaak niet meer aandachtig kijk. Heb wel het gevoel dat dennis continu een drang voelt om zichzelf te bewijzen.

Ik vind die 2 jongens, die thijs en die andere wel grappig. Echt nog van die jonge honden, thijs die zo die hele krab in zn mond propt en die ander die die zwaar verrotte meloen in zn mond stopt en dat andere giftige geval. Beetje onnozel.

2 likes

Die opmerking van Dennis van ‘hij begrijpt het echt niet he’ vatte ik op als dat het niet klopte wat Devrim zei. Hij zei namelijk iets van dat ie iig Dennis flink wilde inmaken omdat Dennis hem het kamp had uitgezet. Aangezien Dennis maar beperkt invloed had op hoe de nieuwe teams eruit zijn komen te zien koppelde ik dat feit aan dat Devrim het niet snapte.
Vond die opmerkingen voorafgaand aan het spel heel kinderachtig van Devrim trouwens, gekwetst egootje I guess.

2 likes

Meest interessante persoon deze expeditie is Rose :yawning_face:

Heb het ook eindelijk teruggekeken hoor

Devrim mag er van mij wel uit, jammer dat dat team uiteindelijk won

Was wel blij dat ze toch niet Lisa of Dennis eruit hadden gestemd, had echt zo dom geweest. Hoop wel dat Lisa zo slim is om de volgende keer die extra stem in te zetten.

1 like

Ooo nee dit vind ik lullig dat hun nu kunnen samenwerken om Harry eruit te spelen

Hopelijk schiet Harry ze er allebei uit

Ik ben echt onredelijk boos hierover :smiling_face_with_tear: Harry heeft de meeste punten gescoord dus hij is de beste schutter, echt zo lullig dat hij eruit ligt

9 likes

Harry heeft het niet slecht gedaan en Niels heeft eigenlijk heel dom gespeeld door alleen op Harry te gaan.

1 like

Omg die Harry is echt zo’n typische man die denkt dat ‘ie alles kan

1 like

Heh waarom was oranje nou ineens zo langzaam met die toren, wat dom

4 likes

Ja zo zonde, en saai weer dezelfde eilandraad :yawning_face:

2 likes

Ja ik ben wel benieuwd wie die andere teams eruit zouden gooien, hier is niks aan

Enige wat nog enigzins interessant kan worden is een gelijkspel als Liza zo slim is die extra stem in te zetten

Echt saai dat die portretten vaak ook gewoon niet gebruikt worden en de keren dat ze het wel doen is het altijd fout :sweat_smile:

2 likes