Parfumtopic

This is her! van Zadig et Voltaire, echt mn signature geur
Verder Sì van Giorgio Armani
En mn nieuwste aanwinst van Fragonard, Héliotrope Gingembre, vind ik ook heerlijk

Jimmy Choo - Illicit. Heel sexy en vrouwelijk, mijn go to geur voor speciale gelegenheden/feestjes.

Heidi Klum - Surprise. Helaas niet meer verkrijgbaar, maar lekker zoete geur!

Acqua di Parma - Mirto di Panarea. Uniseks, ik waan me zo in Italië.

Bij de lush hebben ze ook wat alternatievere parfums. Ik vind daar smugglers soul heel lekker en die ruikt heel anders dan mijn andere parfums. Bij de rituals of bodyshop idd soms ook wel lekkerr (maar afhankelijk van het seizoen). en anders eens kijken wat de ‘hoofdnoten’ zijn die je lekker vindt in bepaalde parfums en op zoek gaan maar parfums met dat erin. Bijv musk, cedarwood etc…

1 like

Even deze omhoog! Mijn favoriete parfums:

Chanel Coco Mademoiselle edp
Calvin Klein Euphoria edp
Chloé Chloé edp
Valentino Valentina edp
Alaïa Blanche edp

Wil nu een nieuw parfum voor de herfst/winter, maar weet nog niet welke. Zie hier vaak Si en La vie est belle voorbij komen dus denk dat ik die ga proberen.

Bij welk parfum krijgen jullie regelmatig complimentjes? Bij mij is dat altijd bij Coco Mademoiselle, soms bij Euphoria en de andere parfums eigenlijk zelden?

Ik krijg altijd complimenten bij Tom Ford noir extreme, Jo Malone myhrr & Tonka en honeysuckle & davana (die combineer ik vaak)

1 like

kenzo flower
lady million paco rabanne
guess girl
viva la juicy juicy couture

1 like

Balenciaga Paris
Elizabeth Arden Fifth Avenue

Bij de neppe la vie e Belle van de kruitvat. Geur blijft ook echt de hele dag hangen en kost acht euro voor (volgens mij) to ml

1 like

Ja die heb ik ook, de paarse. Iets met Jasmin…
Echt een fijn parfum dat lang blijft zitten en niet zo nep ruikt.

Edit: Absolute Iris

1 like

@o0Lin0o en @Lort Oe die ga ik dus even halen, bedankt voor de tip!

Leuk!
Rond deze tijd komen denk ik de geschenkverpakkingen ook weer. Heb je voor bijna dezelfde prijs ook douchegel erbij (vorig jaar iig).

Ik ben er begin deze maand achter gekomen dat Chloé, Love niet meer geproduceerd wordt. Ik was echt wanhopig toen ik erachter kwam. Dat is echt mijn signature geur en ik krijg er super vaak complimentjes over. Mensen herkennen me zelfs aan deze geur. Straks raak ik nog in een sociaal isolement.

3 likes

Hugo Boss - The Scent
Elie Saab - Girl of now (maar volgens mij vinden veel mensen die niet lekker dus die doe ik alleen rond m’n vriend op en niet naar m’n werk of zo)

en Etos - Evening kiss, lol

Ik draag alleen Chanel Chance, dat is echt ‘mijn’ luchtje. Beetje kut want hij is fucking duur. Sommige andere geuren vind ik lekker op iemand anders maar niet op mezelf, of ik krijg er koppijn van.

2 likes

Heb er meerdere:
Viktor en Rolf Flowerbomb
Armani She
Jimmy choo Eau de Parfum
Marc Jacobs Decadence
Oh en Molecule 01

Ik gebruik in de winter altijd Prada - Amber en in de zomer bodysplashes van Bath & Bodyworks.

Chanel Coco Mademoiselle, favoriet maar helaas op! Heb verder nog de volgende liggen:
Love, Chloé
Hugo Boss ma Vie edp
Armani Aqua di Gioia
Viktor & Rolf Flowerbomb
Marc Jacobs Daisy

Ik weet even niet waar ik het moet plaatsen, maar ik heb koopdrang én ik wil al heel graag een nieuw parfum. Nu weet ik alleen niet welke (liefst bij ICI Paris XL, is korting online zag ik) en het liefst wil ik gewoon eens een favoriet parfum die ik keer op keer kan kopen, alleen die ben ik nog niet tegengekomen. Hij moet alleen beetje lijken op het type geur hieronder (dus niet te zoet, beetje ‘sterk’/walm om je heen, vrouwelijk)

Welke ik lekker vind ruiken:

  1. Bvlgari - Goldea Eau de Parfum
  2. Marc Jacobs - Daisy (de normale, die roze variant vond ik uiteindelijk echt te zoet)
  3. Paco Rabanne - Lady Million

Hebben jullie nog specifieke tips? Heb aan dit topic alveel iig :smiley:

Chanel - Chance eau fraîche
Julliette Has a Gun - Not a Perfume

En de mannengeur Orange van Boss, die ruikt precies naar de Scotch & Soda winkel. Ik jat altijf een spuitje als ik bij mn ouders ben van mijn papa.

Chanel - Coco mademoiselle
Juliette has a gun - not a perfume
Michael kors - Amber
Chloe - Nomad
Bvlgari - jasmin noir