Fenayi's ansichtkaarten verzameling

Ik zal binnenkort wat foto’s maken maar alles op de foto is niet te doen sorry haha. Is mij iets teveel werk maar kan wel beetje globaal wat showen.

Dit was de laatste keer dat ik een foto van de stapel had gemaakt. Is inmiddels weer wat meer. :see_no_evil: Als ik eraan denk zal ik morgen even doen! En anders volgende week ergens even. Moet wel goed daglicht ervoor hebben.

2 likes

Je hebt er nog geen van Utrecht! :scream: Wil je er 1?

1 like

Ja :slight_smile:

Ik ga deze week even voor een kaartje kijken! Wel een super leuke hobby zeg!

1 like

Dan kan ik er wel eentje van mijn dorp naar je sturen :hugs:

1 like

Wat een super leuk idee! Ik spaar ook iets uit plaatsen over heel de wereld en vind vooral de contacten die je er aan overhoudt super leuk!

1 like

:heart:

Wat leuk! Ik zal als ik tijd heb eens wat kaartjes uit mijn omgeving gaan verzamelen, want zie dat je er nog geen hebt uit mijn woonplaats, omgelegen dorpjes en van mijn werkplaatsen ook niet.

1 like

Wat leuK! Mijn woonplaats staat er nog niet bij, en ik moet toch nog op pad voor postcrossingkaartjes, dus als je wil neem ik er een voor je mee!

1 like

Jullie zijn geweldig! :heart:
(Ik reageer niet op iedereen persoonlijk hoor. Hoop dat jullie het niet erg vinden.)

Ah shit ik was vorige zomer in Sri Lanka en de Malediven! Had echt perfect geweest voor je verzameling. Ik zal binnenkort eens kijken in het stadje van mijn ouders als ik het niet vergeet!

1 like

@Kerselaar bedankt voor het kaartje. :blush: :heart:

1 like

Ik heb een kaartje gekocht, ga het deze week op de post doen :slight_smile:

1 like

Ik heb weer een paar kaartjes binnen. Bedankt allemaal. :heart:

Ik moet de mijne nog altijd op de post doen :sweat_smile::sweat_smile: gaat vandaag of morgen gebeuren :innocent:

1 like