FF Black Stories #2

Oké geen idee of deze al is geweest, maar zo niet stel ik voor dat dit de nieuwe is (Ik heb wel 6 uur tijdverschil met jullie, dus in de Nederlandse ochtend lig ik nog lekker in mijn bed, haha) :

Marissa pakt elke dag de lift naar haar werk. Meestal neemt ze de lift tot de 30e verdieping en neemt ze daarna de trap. Maar soms gaat ze direct naar de juiste verdieping. Waarom doet ze dit?

Is al geweest!

Oh jammer! Haha dan weet ik er even geen :grin:

1 like

Ik heb er eentje gevonden!

Een man en zijn vrouw gaan naar de film. Tijdens de voorstelling wurgt hij haar. Hij weet het voor elkaar te krijgen om het lijk mee naar huis te nemen zonder de aandacht te trekken. Hoe kan dit?

Zaten ze alleen in de zaal?

1 like

O ja doe maar inderdaad

1 like

En is het nou een drive in bioscoop of niet?

1 like

Ja klopt. @Memoria had het in één keer geraden en stelde toen voor om haar reacties te verwijderen, maar denk dat we beter een nieuwe kunnen doen, haha.

1 like

Deze?

Een man zit in een trein onderweg naar huis vanuit Zwitserland. Als hij in een niet-roken-wagon had gezeten was hij doodgegaan.

(Lekker ouderwets trouwens met een trein waar je nog mag roken haha.)

1 like

Volgens mij is deze ook al geweest? :sweat_smile:

4 likes

Ja sorry ik was te lui om het op te zoeken in dat oude topic :stuck_out_tongue:

Oké ik heb er nog een gevonden! Deze is wel heel uitgebreid dus hoop dat hij leuk is/überhaupt mogelijk is om te raden.

Drie mannen zijn dood. Op straat ligt ijs en gebroken glas.

[Plz laat hem niet geweest zijn haha]

Volgens mij is deze nog niet geweest!
Zijn de mannen verongelukt?

Is het ijs als in “gesmolten water” of ijs als in een ijsje?

Zat het ijs eerst in een glas?

Nee (als je bedoelt of het iets met een verkeersongeval te maken had?)

Ja

Ja

Nee

liggen de mannen onder/naast een hoog gebouw? (haha zie nu dat ik gesmolten water schreef, maar bedoelde bevroren :joy:)

3 likes

Is een van de mannen uitgegleden?

Niet allemaal.

Nee

Liggen de mannen bij elkaar?