Nee
Nee
Edit: voor werk zou kunnen, maar is niet relevant
Nee
Nee
Edit: voor werk zou kunnen, maar is niet relevant
Niet relevant
Nee
Nee
Nee
Nee
Ja, nee
Bij een bouwplaats?
Ja een hotel!
Nee
Ja dit klopt helemaal, maar er is iets waarom ze in het zwembad is gevallen bovenop dat ze gewoon niet kon zien en toen gevallen is.
Nee
Nee
Kwam er een robotgrasmaaier van het gazon die tegen haar aanbotste zodat ze er in viel?
Niet helemaal
Ja, maar die komt niet alleen door de nagellijm. Ze vergist zich door iets dat eerder is gebeurd
Nee
Nee 
Nee
Ja
Ja
Nee maar de verwarring was wel vergelijkbaar 
Nog niet helemaal maar het principe klopt helemaal
(ik bedoel die tv en dat de kamer anders is is niet de moeite waard om nog over door te raden)
Een vrouw in een hotelkamer gebruikt per ongeluk een flesje nagellijm in plaats van haar oogdruppels. Zij wil naar de receptie lopen om om hulp te vragen. De dag ervoor is zij echter van kamer gewisseld omdat de televisie het niet deed. Deze nieuwe kamer is gespiegeld ten opzichte van de vorige, waardoor ze per ongeluk de balkondeur in plaats van de kamerdeur opent. Ze valt over het hek van het balkon in het zwembad beneden. Bij het neerkomen raakt ze bewusteloos en verdrinkt.
Ik vond 'm ook leuk! Liep een beetje achter met bijlezen dus het was even geleden dat ik live kon meedoen. Leuk raadsel!
Ik heb een nieuwe waargebeurde.
Niet opzoeken dus 
Jaap ligt dood bij een afgelegen meer in Alaska.
Is Jaap in het meer geweest?
Was het water niet drinkbaar?
Is alleen Jaap dood?
Is Alaska relevant?
Zat hij in een boot?