FF Black Stories

Ja

1 like

Hebben we 'm dan? Een man zit in de auto en zet de radio aan. Er wordt een deelnemer aan een wedstrijd/luistervraag/raadsel teruggebeld om te mogen raden/antwoord te mogen geven en de presentator kondigt aan dat det gelukkige dit uur Mevrouw X.Y. te Z is. Er is er maar ƩƩn met die voornaam en achternaam, en de man is benieuwd of ze het juiste antwoord weet te raden. De telefoon gaat een paar keer over en… dan wordt er opgenomen door een man (juicy bonus als hij det stem van de buurman/postbode/beste vriend herkent). De man is woest dat zijn vrouw blijkbaar heeft zitten wachten tot hij wegging om haar minnaar binnen te halen, keert om, rijdt naar huis en schiet zijn vrouw dood uit jaloezie.

7 likes

Yess dat is hem!

Snel geraden trouwens!

3 likes

Haha leuk hoe je ineens komt binnenvallen met een nieuwe!

Is Marie een mens?

1 like

Gaat het om een deur in een gebouw?

Komt er iets binnen waardoor Marie doodgaat?

Heeft wat er binnenkomt een zenuwstelsel?

1 like

Haha ja ik wilde gewoon weten of het een mens/dier was of gas/vuur/water of zo. Dit leek me wel efficiƫnt.

Kwam er een mens door de deur?

1 like

Had natuurlijk ook gewoon kunnen vragen of het een organisme/levend wezen was hahaha :alien:

2 likes

Was het een dier dat Marie al kende van eerder contact?

Werkt Marie in een dierentuin?

1 like

Ging het om een deur van een klerenkast? Ik krijg meteen een beeld van een horror-versie van Narnia.

Is het van belang wat voor dier het is?

Is het dier een huisdier?

Was Marie thuis?

Leuk, een nieuwe!

Komt het dier van nature voor in de omgeving van de deur?

Of is het ergens uit ontsnapt (circus, dierenwinkel etc)?

Heeft het dier Marie vermoord?

Heeft het dier Marie bewust aangevallen? (Dus gegrepen/gebeten/oid)

Was het dier giftig?

Was Marie vergeten de deur van haar gevaarlijke slangen-terrarium dicht te doen, waardoor de slang is ontsnapt en Marie heeft gebeten?

2 likes