FF Black Stories

Zijn er meer mensen gesprongen?

Probeerde hij ergens op te springen?

Dacht hij dat de blaadjes van de boom er erg comfortabel uitzagen en wilde hij daarin liggen en sprong hij daarom vanuit het dak in de boom?

Stonden er meer gebouwen dichtbij?

Mag ik ondertussen een Black Stories anekdote vertellen? Ik speelde dit een keer met vrienden, omdat ik dit spel had gekregen via EGF Secret Santa (leuke sidenote). Toen vroeg ik: speelde het zich af in een horecagelegenheid? Antwoord was nee. Toen bleek het zich af te spelen in een hotel! Dus ik zei boos: ja hallo het was toch niet in de horeca? Toen zei die: nee, dat zei ik toch ook?? Dus ik schreeuwde bijna ‘HOTEL CAFÉ RESTAURANT!!!’ Nou, dat was dus iets waar iedereen daar heel laat achter kwam, heb ze bijna doorverwezen naar dit forum :joy:

83 likes

Sprong hij richting de boom?

Haha oja ik word altijd te snel anekdotisch met dit spel.
Opnieuw dan: dacht hij dat de boom iets anders was?

Waren er andere mensen betrokken bij de beslissing om te springen? Was het bijvoorbeeld een weddenschap?

Is het soort evenement relevant voor de gebeurtenis?

Dacht de man dat hij kon vliegen, omdat hij onder invloed was?

Was het doel van de sprong om in de boom terecht te komen (maar dan wel levend)?

:tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::sob::sob::sob::sob::sob:
Mag ik een andere titel @moderators haha

4 likes

Wist de man dat het een boom was? Zo nee, Zag hij het als iets anders aan?

2 vragen mag niet :joy:

Groeide er iets eetbaars in de boom?

Hebben andere mensen het gezien?

Wilde hij een dutje gaan doen in de boom?

Was hij dan op de vlucht?

Iedereen stond op de dansvloer en toen zong iedereen The roof is on fire en hij dook het balkon af, zo ri boom, omdat hij dacht dat het dak echt in brand stond?

7 likes

Wilde de man vanuit de boom naar de muziek kijken?

Had zijn dronken staat, behalve de risicovermindering, iets te maken met het feit dat hij in de boom sprong (in de zin van, hallucinaties, gekke gedachtes etc)?