FF Black Stories

In dit spel kan veel :joy:

Ooooh, heeft hij de radio show van tevoren opgenomen maar loopt nu het bandje vast?

1 like

Maar hij kwam ergens vandaan wat relevant was… dus hij kwam van de moordenaar af

Heeft hij een playlist aangezet, is iemand gaan vermoorden en snel terug gereden? Ondertussen hoorde hij dat zijn playlist haperde en rijd tegen een boom?? Ik mis iets hier.

Man vermoord iemand… dit is opgenomen omdat hij dj is, of een bandje liep nog en tijdens de wisseling hoort hij dit terug en weet hij dat hij herkent gaat worden en rijdt tegen de boom?

1 like

was het al bekend of deze meneer alleen in de auto was?

Ja hij was alleen.

maar hoe komen jullie erbij dat hij zelf live dj is? is dat gezegd al haha

@Enthusiasm

ah oke!

zijn deze live dj en deze meneer collega’s?

Hmm ja oke dat is waar. Dus gewoon een radio dj niks live

Nee de man zelf ís de radio dj waar het om gaat dacht ik? Anders heb ik het ook verkeerd begrepen of verkeerd aangenomen haha. Even terug zoeken.

daar zit mijn verwarring ook @Rozecoupeschaar ik heb dat niet zo gelezen maar miss overheen gelezen

nieuw vraag: heeft het te maken met een alibi?

En @Jauregui jawel het was wel live. Dat heb ik hierboven nog gequote.

1 like

Is het relevant dat hij dj is?

Dus de man in de auto is óók de LIVE radio dj?

1 like

Hahahaha echt

Oke zoiets dan:

Een man is aan het werk als radio dj, hij zet een playlist aan omdat hij iemand gaat vermoorden (waarom??). Als hij vervolgens terug wil rijden naar de studio hoort hij dat zijn playlist kapot is omdat hij verspringt en tijd tegen een boom?

2 likes

Oh​:joy::joy: oke. Heftig.

1 like

Ja maar hij had dus wel iemand vermoord in de tussentijd. Dan gaan mensen zich afvragen waar hij was?

2 likes