Was hij vergeten dat hij iets gedaan had waardoor hij zou sterven en dit herinnerde hem er weer aan?
Nee
Nee
Dit inderdaad
Ja!!
Nee
Ja
Ja
Nee
Euthanasie?
Ja
Nee
bijna, maar niet helemaal
Kreeg hij euthanasie?
Was hij vergeten dat hij ernstig ziek was?
Dus hij zag dat hij de notaris nog moest bellen en deed dat. Wat missen we nog?
Ik heb ineens flashbacks naar een film waar iemand elke dag ananassen koopt omdat die persoon dezelfde dag opnieuw beleeft omdat het korte termijngeheugen is aangetast en die persoon niet doorheeft dat de tijd doorgaat.
Nee
Nee
JA!
Had hij nog een half jaar te leven en was ie nu aan t einde?
Een klein elementje, wat eigenlijk niet zo belangrijk was. Dit was het hele verhaal:
Hans is dement. Hij heeft de vorige dag bij de dokter te horen gekregen dat hij ongeneeslijk ziek is. Omdat hij bang was dat hij dat zou vergeten, heeft hij dit op een briefje geschreven en dit briefje op de badkamerspiegel geplakt. Daar kwam hij elke dag dus hij zou het daar sowieso zien. Toen hij het briefje weer zag, herinnerde hij zichzelf eraan dat hij binnenkort zou komen te overlijden en dat hij dus een testament op moest stellen.
Hahaha ahwww, ik zie nu ook echt een huis helemaal vol met ananassen voor me. En dan als hij thuiskomt: huh, hoe komen die hier???
Aww sad
Wie wil de volgende doen?
Ik ben aan het werk (nee het is niet druk) dus is niet zo handig helaas.
Jammer! Had tijd genoeg vanmiddag haha. Kun jij geen leuk nieuw verhaaltje doen terwijl je ik de stoel zit?
Ik heb er eentje die waarschijnlijk niet zo lang duurt:
Vijf vrienden sprongen tegelijkertijd in zee. Na een paar uur leefden zij geen van allen meer.
waren ze gelijk dood toen ze in het water sprongen?
zat er iets in het water waardoor ze dood gingen?
sprongen ze vrijwillig?
Nee
Nee
Ja
Was het moord?