FF Black Stories

Bijna goed! Alcohol vervangen door water.

Een vrouw deed mee met een wedstrijd om zoveel mogelijk water te drinken en wie dat het langste volhield won een Wii. Onderweg naar het werk had ze immense hoofdpijn en belde huilend haar meerdere op dat ze echt niet kon komen. Een paar uur later vond haar moeder haar dood in haar huis. Overleden aan de gevolgen van water vergiftiging. (Je hersenen zetten uit door al het vocht wat de hoofdpijn veroorzaakt, kans op bloedingen, coma en zelfs dood)

Dit is het artikel:

1 like

Wat erg zeg :scream:

hahahhaha ik was een black story aan het zoeken om een volgende te doen (of die van hierna) en toen kwam ik een topic tegen met dat Romeo en Julia in een plas water liggen met glasscherven.

maar dat topic is een beetje doodgebloed dus iemand later zegt een keer: Geen vragen meer over romeo en julia?

reageert iemand met: Nope, ze liggen daar wel prima.

zo droog. dat was het einde van dat topic :+1:

10 likes

Ik vond het heel random dat de prijs een Wii was, maar nu lees ik de titel van de wedstrijd: “Hold Your Wee for a Wii”

3 likes

als niemand wil:
ik heb er eentje gevonden maar het is van dat spel zelf, dus niet waargebeurd ofzo.
en ik heb maar een uur :flushed:

1 like

Als Achim chocolade-ijs gekozen had, dan was zijn broer nu nog in leven.

AL GEWEEST

OKE WACHT SNEL EEN ANDERE ZOEKEN

2 likes

Snel snel snel

Haha ik wacht wel tot er straks nood is, dus als er een nodig is dan moeten jullie het me even laten weten :v:t3:

Haha ik weet nu al niet meer wat de clou was met dat ijs, gek hoe snel je dat weer vergeet.

3 likes

Wij zullen proberen heel snel te raden

Dat z’n broertje in die ijskist was gevallen en niet was ontdekt omdat Achim geen chocoladeijs hoefde

2 likes

nouuuu heb er geen gevonden :frowning: @Taksi ga maar

1 like

Okee hier komtie

Frank gaat lang bij Melissa en Joop, eenmaal binnen treft hij Melissa dood aan en ziet Joop in de tuin met een bebloed mes in zijn handen. Hij besluit de politie niet te bellen.
Wat is er gebeurd?

Is Joop volwassen?

Nee

Ja

Is Melissa neergestoken?

Is Frank er soort van bij betrokken?

Is Frank blij dat Melissa dood is?

Nee

Indirect wel :joy:

Nee