Ik zag zondag ofzo ook dat ze een hele dag niets op insta stories had staan. Vond ik ook wel
Typisch.
Ik snap niet dat het werkelijk zo ver is gekomen, waarom heeft niemand hem tegen zichzelf in bescherming genomen?! Dit is niet om aan te zien. En al die tweets ook dat Kim hem wilde opsluiten en dat Kris niet in de buurt van zân kinderen moest komen enzo.
Heeft hij een nieuw album dat uitkomt? Was dit soort van PR? Als dat zo is zou dat echt zo vreemd zijn
maar volgens mij zijn zn tweets alweer verwijderd
Hij beweert ook dat de film Get Out over hem gaat en dat iedereen dat heus wel weet. Yeah sure.
âNorths momâ
Hopelijk heeft iemand 911 gebeld of een andere hulplijn, want dit kan niet goed gaan
De vorige keer dat hij zo een episode had was toen hij tijdens een concert ging praten over zijn problemen met Jay-Z en dat die zijn kids nog nooit had ontmoet etc. Volgens mij is er toen ook ingegrepen en is het een tijdje stil geweest.
Lijkt me dat ze nu ook ren niet vrijwillige health check kunnen doen? Dit gaat echt niet goed.
oef
Volgens mij was hij toen gedwongen opgenomen
Ik vind het wel elke keer toevallig dat als hij een ââpsychoseââ heeft en de hele wereld meekijkt hij ook gelijk een album released. En dat vervolgens niemand er iets over vraagt.
Maar wat moeten mensen er over vragen dan: âWas je psychose echt of een publiciteitsstunt?â Lijkt me ten eerste nogal een ongepaste vraag maar ten tweede ook eentje waar je toch geen bevredigend antwoord op gaat krijgen.
(Overigens kan stress wel een psychose triggeren bij psychosegevoelige mensen dus het hoeft niet toevallig te zijn, maar dit is net zo goed speculeren natuurlijk.)
Ik denk wel dat het een publiciteitsstunt is, en nee je gaat er inderdaad geen antwoord op krijgen.
Precies. Hij moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Ik vind Kim weer opvallend afwezig.
Ik denk dat Kim van alle kanten wel wordt geadviseerd om er nu niet op in te gaan op Social media. Het lijkt me voor haar ook echt kut en gĂȘnant. Norths mom, alsof hij haar niet meer als zijn vrouw beschouwd. Ik vind Kim sowieso veel van Kanye tollereren. Ze heeft echt alles voor hem over terwijl Kanye vaker echt de grens is overgegaan.
Damned if she does, damned if she donât.
Ik vraag me af wat mensen nu precies van haar willen zien terwijl haar man in een crisissituatie zit.
Hou er rekening mee dat artiesten meer opnemen dan ze uitbrengen. Voor 1 album worden soms zoân 100/200 liedjes geschreven.
Hij had ze vast al klaarstaan
Ik vind het best interessant om de situatie van Kanye te vergelijken met een andere mannelijke muzikant die een bipolaire stoornis heeft. Ook hij nam vaak tijdens het opnameproces zijn medicatie niet in en hoewel dat zijn muziek soms ten goede kwam, was het op andere gebieden een domme zit. Maar in tegenstelling tot Kanye heeft die man wel zijn leven nu volledig op de rit en besteedt hij op een positieve manier veel aandacht aan medische zaken (bijv. door het geven van online concerten tijdens COVID-19 waarbij het geld naar ziekenhuizen ging die $$ het hardst nodig hadden, openheid geven etc.).
Ik denk dat mensen zoals Britney Spears, Kanye, Demi Lovato, allen die kampen met heftige geestelijke problemen, beter gewoon geen leven in de spotlights kunnen hebben.
Wat een rare opmerking. Alsof ze verplicht is de wereld een update te geven over hoe ze met deze situatie omgaan. Wij hebben er toch helemaal niets mee te maken? Het draait niet om jou als publiek. Het is hun crisissituatie en het is al erg genoeg dat Kanye in zân waanzin de publiciteit opzoekt. Je kunt toch zelf wel raden dat ze druk bezig zijn om hem in een crisisopvang te krijgen. Daar hoeft ze toch geen insta stories over te maken om jou op je gemak te stellen?