FF Boulevard #4 (Deel 1)

Haha, don’t worry :grinning_face_with_smiling_eyes: ik hou wel van je gepassioneerde betogen. En heel interessant! Maar ik ben gewoon een simpeltje die graag RTL Boulevard kijkt en dan roept: ‘woooow die gast is gestoord!!’ dus dat blijf ik doen en dan moet jij dit blijven doen (want het is wel leerzaam!)

10 likes

Fuuuck wat heftig. Ik ging echt slecht op die beschrijvingen van wat hij allemaal deed, veel is echt een op een gedragingen van mijn abusive (ik weet nooit een goed NL woord hiervoor?) ex. Echt goed dat ze hiermee naar buiten komt, zo zie je maar weer dat het iedereen kan overkomen.

@kali heyyy mede Kevin/Brockhampton fan maar ik ben confused, Shia Labeouf heeft nooit in BH gezeten toch? Of bedoel je iemand anders met dat interview?

Aah zo! Ik zag het al niet voor me. Thanks voor je uitleg :blush:

1 like

Uiteraard, in theorie en in de praktijk volg ik dit volledig. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat als iemand boeken vol tekent/schetst over verkrachtingstheorieen en situaties, dat je denkt goh, leuk zeg van 9-17u en daarna popt het niet op. Hmm hoezo ben je daar zo erg mee bezig? Laat helder zijn, ik snap dat fantasie zeker niet betekent dat je het ook meteen in de praktijk wil brengen. Juist spelen met die grenzen of taboes kan onderdeel zijn van de kunstvorm.
Nou missch betrek ik hierbij teveel een situatie waarbij ik met een gast te maken had die heeeeel graag bep cartoons tekende, krijg nog de kriebels van hem

3 likes

Hier ben ik het ook wel mee eens. Dat je het positieve/kunstzinnige/iets-anders-dan-misselijkmakende ziet van iets als misbruik, daar zet ik wel vraagtekens bij.

Maar dit is toch niet wat een ‘excentrieke kunstenaar’ per definitie doet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee uiteraard, daar zijn ook allerlei varianten van, maar ik dacht even verder over de kunstenaar die zich met donkere kunst bezighoudt en zijn donkere krochten als kunstvorm wenst te verkennen. Dat heb ik weleens vaker gezien, met heftige stukken als uitkomst. Weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken, onder het mom van kunst is subjectief, en over smaak valt niet te twisten. Vraag me af of we dat altijd een podium moeten geven of zelfs moeten applaudisseren maar dat is ook gekleurd nav situatie waarin die gast in zijn stukken graag speelde met onderdanige thema van vrouwen - snap zeer anekdotisch - terwijl hij ook irl heel denigrerend deed tegen vrouwen

André Hazes en Monique zijn verloofd.

13 likes

Ja ik snap je punt. Maar nog steeds vind ik als mensen misbruik in kunst gebruiken (anders dan met de bedoeling aandacht voor het onderwerp geven) dat wel gewoon heel raar en ‘verdacht’. Niet dat ze dat meteen in uitvoering brengen natuurlijk, maar het gaat voor mij persoonlijk een grens over. Het is een soort shockeren om te shockeren ofzo? Ik houd er totaal niet van.

Oh nee van Shia zelf had ik meer het idee (niet heel gefundeerd) “troubled actor”, dit soort gedrag had ik niet “verwacht”, wat natuurlijk nergens op slaat want ik ken hem niet, weet niets van hem.
Ik ging verder op de opmerking van kunstenaars die donkere kunst bedrijven en diepste krochten verkennen puur als kunstvorm en kwam toen bij iets anders, ja stond los van Shia’s verhaal maar goed daar dwaalde ik dus af
eens dat het niet verband houdt hiermee

1 like

Dat waren nog eens tijden dat iedereen in februari zeurde dat je iedere dag bijna wel een push bericht over hen (en Bridget) kreeg. Wat een heerlijk simpele tijd was dat! Wisten wij veel dat je een maand later iedere dag IC opnames als pushbericht kreeg 🥲

71 likes

Misschien is het zodra ze getrouwd zijn allemaal ineens weer voorbij (corona bedoel ik :grimacing:).

Als ik denk aan Shia, dan denk ik hier aan:

5 likes

Zucht

4 likes

Nog even over B.as Smit: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5203007/bas-smit-haalt-ruim-eu35000-op-voor-beroofd-echtpaar-uit-gouda

Ik vind ook veel van ‘m, maar vind dit wel echt heel lief…

13 likes

Ik vind het echt een topper die Bas :heart:

2 likes

https://www.ad.nl/show/lil-kleine-lacht-om-lockdown-fijn-dat-wij-in-dubai-zitten~a1edc1a1/

Wow toespraak in het torentje en dit maakt mijn déjà vu naar het voorjaar compleet.

5 likes

Wat een idioot is het toch. Hoop dat ie voorlopig Nederland niet meer in kan

21 likes

Ik kan echt niet begrijpen dat er mensen zijn die dit jochie leuk vinden en volgen.
Afschuwelijk toch.

Ik krijg altijd heel veel agressie als ik hem hoor en zie.

17 likes

Die Doutzen draaft ook wel een beetje door in haar zweverigheid als je het mij vraagt.

:woozy_face::woozy_face:.

9 likes