FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik hoorde op de radio dat de mensen die deelnamen aan dat gesprek niet wisten dat Máxima zou aanschuiven. Haar opmerking en de mededeling dat Máxima deelnam kruisten elkaar net waardoor het nogal ongelukkig was.

4 likes

Hmm nou vooruit. Maar ook zonder de aanwezigheid van maximá vind ik het vrij heftig taalgebruik. Toch gezien het een online conference is? :sweat_smile:

7 likes

Exact, het was een online sessie met meer dan 100 vrouw, of dacht ze dat ze op mute stond? Ja die pizza-opmerking, zoiets als
“chips” (ipv shit)

1 like

Jezus het is de koningin maar. Dom dat diegene niet op mute stond maar kan gebeuren toch, zelfs in professionele setting. Alsof Máxima’s oren zo fragiel zijn dat ze dit niet aankunnen.

57 likes

Ik kan me niet voorstellen dat de prinsessen altijd braaf Hemeltjelief zeggen als iets niet gaat zoals zij willen, met 3 pubers zal ze toch wel wat gewend zijn lijkt me.

9 likes

Nou gelukkig weten we zeker dat die ook gewoon kut zeggen haha

36 likes

Ja, haar reactie is ook lichtelijk overdreven. Helemaal met van die grote ogen kijken alsof ze het woord nog nooit gehoord heeft.

25 likes

Nouja, je weet inmiddels toch wel dat er dingen mis kunnen gaan in een online sessie dus dan ga je toch juist meer letten op wat je zegt en of je op mute staat?

Bij een fysieke bijeenkomst let je toch ook op wat je zegt?

Zo’n start is met name niet fijn voor degene die het gesprek leidt.

7 likes

Vind het echt super onprofessioneel dat in een call met zoveel mensen dat iedereen hun microfoon zelf aan kunnen zetten :sweat_smile:. Ik heb in een call met meer dan honderd mensen gezeten waar je eerst toestemming moest vragen voordat je wat kan zeggen. En dat werkte echt top.

Daarnaast denk ik eigenlijk dat het expres is gedaan :grimacing:.

5 likes

Ik vind het ook sneu voor die leidster die waarschijnlijk sowieso superzenuwachtig was.

Maar ik vind het concept koningshuis sowieso stom dus dat het zo groots uitgemeten wordt want ‘oeh het is de koningin’ vind ik wel overdreven.

15 likes

Nou ik verwachtte echt een heftige opmerking maar is het nou echt zo vreselijk om het woord ‘kut’ te horen :joy: Kan toch gewoon gebeuren dat je denkt dat je mute staat en zoiets tegen jezelf zegt uit frustratie.

3 likes

Zij is sowieso Queen over-acting, als Lex praat (laatst nog bij die spijtbetuiging dat ze op vakantie waren) heel schuldig kijken, met haar ogen knipperen instemmen. Heel non-verbaal aanwezig :laughing:

37 likes

Zuid-Amerikaanse telenovela style :joy:

60 likes

Ja hoezo wordt die kut ook weggepiept echt overdreven.

3 likes

Nou, het is een stukje uit een programma van de EO. Dus ik begrijp het wel. Bedoeld voor lieve (en waarschijnlijk oude) koningsgezinde EO-kijkers.

1 like

37 likes

Over een paar jaar in het FF ongemakkelijke momenten topic: “ik heb ooit eens kut gezegd, terwijl mijn microfoon aanstond, in een online meeting met een bekend persoon.”

69 likes

Jeeeej weer een orakel dat een podcast start :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Vind hun best leuk hoor daar niet van.

2 likes

Ik vind Harry en Meghan echt te wanhopig proberen relevant te blijven.

45 likes

Ze wilden weg uit de spotlight (wat ik op zich kan begrijpen) maar lijken die nu ook wel erg te missen idd. Ze hadden laatst met een Amerikaanse feestdag (remembrance day ofzo?) toch ook met zijn 2en een krans gelegd inclusief fotoshoot terwijl er ofc 0 publiek was en niemand die hierom vraagt als je niet daadwerkelijk nog die taak doet vanuit je beroep of royalty. Dat was ook superawkward.

13 likes