Ja en dat “we gaan met heul veel heisa uit de Royal Family maar gaan in élk nieuwtje over ons, nog onze titels er bij vermelden”. In dit inimini stukje staat het verdorie zelfs 2x.
Ze zullen toch ergens hun geld vandaan moeten halen nu ze niet meer worden gespekt door de Britse staatskas
(of loopt die toelage alsnog gewoon door?)
Was ook wel benieuwd maar google leert me dat ze zich niet echt zorgen hoeven te maken om hun financien. Ze worden niet meer uit de staatskas betaald maar ontvangen iig nog een jaarlijkse 7figure allowance van prins Charles and then some
Aw wat ongelofelijk rot voor haar! Ik ken haar en de groep juist vanwege die docu en ze was mn favoriet.
Ik hoop echt dat het weer beter met haar gaat in de toekomst.
Johnny de Mol is door z’n ex aangeklaagd voor mishandeling en poging tot doodslag
Even een masterclass “Het zware leven van zwaar geprivilegieerde BN’ers”. Wat een hork.
Boohoo mevrouw kan geen kerst vieren in Dubai. Zo onsympathiek dit bah.
Ja jezus, wat een plaat voor je kop heb je dan ook 
ach arme nik, gaat het? hier speciaal voor jou nog een artikel van iemand die he-le-maal klaar is met corona
Hoe debiel die opmerking van dr ook is, hopelijk denken andere “BN-ers” dan ook twee keer voor ze gaan reizen als ze dit van haar lezen/horen.
Remebrance Day is een Engelse feestdag waarbij veteranen worden herdacht. Aangezien Harry een veteraan is en ook altijd heel erg betrokken is bij veteranen met o.a. de Invictus Games vind ik het logisch dat zij er bij stilstaan. Als hij in de UK was geweest had hij daar een krans gelegd en waren er ook foto’s gemaakt zonder publiek. Dus ik vond het wel netjes. En als hij er niet bij stil had gestaan had hij daar weer commentaar op gehad.
Hij kan er ook bij stilstaan zonder op eigen houtje een fotograaf in te huren/seinen om er een spektakel van te maken toch.
Ik zou 1 fotograaf en verder geen publiek geen spektakel noemen. En als hij er niet publiekelijk bij stilstaat zou hij daar weer commentaar op krijgen.
Lijkt me voor nabestaanden ook betekenisvol om te zien dat hij daar bij stilstaat.
Lol zo zeiken als je vindt dat je een voorbeeldfunctie hebt, ok dan.
Hierbij het linkje:
https://www.ad.nl/show/aangifte-mishandeling-en-poging-tot-doodslag-tegen-johnny-de-mol~af72a003/
Super heftig.
Nee daar had Elizabeth geen zin in en een stokje voor gestoken (niet de lasten dan ook niet de lusten)
Ik denk dat nikkie de spijker op zijn kop slaat, onbedoeld. Veel BN’ers zijn gewend dat ze alles mogen, alles kunnen als er maar betaald wordt, privileges blabla. En nu zijn ze opeens net als ieder ander en moeten ze dingen. Ja da’s wel shit. Maar dan ben je dus ook strontverwend
Ik heb echt niks met hun muziek maar dat zij erg wordt gepest op internet wist ik. Ik zie nu dit
Krijg er oprecht tranen van terwijl ik niks met hun heb. Vreselijk wat mensen kunnen zeggen, maakt me echt verdrietig. Hoop dat het haar goed gaat doen om uit de spotlights te zijn.
Ahhh wat erg