FF Boulevard #4 (Deel 1)

Belachelijk! Hoezo publiceert Nieuwe Revu dit?!

1 like

Hij had zeker nog 5 minuten voor de deadline en toen heeft hij alle “je moeder-grapjes” opgezocht en een slachtoffer uitgekozen. Dan krijg je zo’n shitty column. Ach ja, wij hebben die gast op @anon42392789 dr profielfoto en zij hebben deze man

1 like

Wow, heftig zeg… :frowning:

1 like

Ik las het inderdaad op Insta, zo heftig! Juist ook omdat ze via Insta Stories altijd wel updates gaf e.d.

Is ook die goede vriendin van Nikkie.

1 like

:frowning:
Kunnen bepaalde vrouwen niet gewoon eens wat meer geluk in hun leven krijgen toebedeeld?

• Herman Brusselmans humor is zo laag dat ze de Vlaamse tegenhanger van Normaal Amsterdams Peil niet Normaals Brussels Peil noemen maar Normaal Brusselmans Peil.

• Herman Brusselmans zou eigenlijk nog maar twee keer in het nieuws mogen komen, namelijk als hij een pittig kort coiffuurtje heeft laten aanmeten of wanneer het gedaan is met zijn carrière als schrijver.

• Zelf BEC beamen dat Helvegen grappiger is dan Brusselmans.

6 likes

Ik kan die stompjes echt niet aanzien en kan het gewoon niet begrijpen dat je dit je eigen tanden aandoet voor die vreselijke kauwgompjes smile.
Gewoon écht niet. :woman_facepalming:t3:.

Dit is ook gewoon nog erger dan die Dave Roelvink.

10 likes

Brrr ik kan me er ook niks bij voorstellen hoe dat moet zijn om te laten doen dr eerste keer. Dan slijpen ze al je tanden met een apparaatje neem ik aan? Ik krijg echt kippenvel bij de gedachte alleen al

5 likes

Ja echt gatverdamme. :confounded::confounded::confounded:

1 like

unnamed

16 likes

Ik krijg er echt de kriebels van :cold_face:

1 like

Oh bah nee

1 like

Ik wou net zeggen, nog erger dan Dave en Donnie!

1 like

Ik heb één keer mijn voortand laten bijslijpen omdat die scheef is en weet nog dat de tandarts tegen me zei: ‘Het doet geen pijn hoor, een beetje alsof je op een koud ijsje bijt.’ Nou, eindstand loop ik nog steeds met een scheve voortand want ik zakte door de grond. Nu zullen zij wel goed verdoofd zijn maar toch… why?

4 likes

Ik vind de tandartsen die dit uitvoeren gestoorder. Jezus, heb je daar je diploma voor.

15 likes

tenor

41 likes

En het geluid brrrrrrr…

1 like

Ze weten ook nog helemaal niet hoe dit over 10 jaar is, en wat als je tandvlees ontsteekt met die dingen in. Of wat als ze moeten worden vervangen en je geen ene cent meer hebt. Een fatsoenlijke tandarts zei nog in een video dat het echt te bezopen was dat tandartsen dit soort praktijken uitvoeren. Ja kan je misschien wel lekker mee cashen maar ik zou me dan geen arts meer voelen als ik gezonde tanden tot stompjes afslijp. Dit kan toch niet goed gaan.

14 likes

Toen mijn beugel eruit ging werden mijn tanden echt een mini beetje bijgeslepen, dat gevoel was zoooo naar. Kan me niet voorstellen om dat bij al je tanden te laten doen, en tot zo klein ook nog😫

4 likes

Heeft Yolanthe trouwens dit ook niet al jaaaren geleden gedaan? Die ging ineens van een normaal gebit naar grote tanden.

Edit: o nee dat was volgens mij iets anders, zij had net als Carice van Houten een ‘gummy smile’. Dat vind ik persoonlijk ook niet mooi en daarbij kan ik me wel voorstellen dat je er misschien wat aan wilt veranderen.

Oh of ze heeft toch wel facings?

9a891ab0b79fd5e2e869fd3c3556d2d0

1 like

Facings, maar volgens mij heeft bijna iedereen dit in Hollywood. Dacht wel dat het dan de methode is waarbij je tanden geen stompjes worden, maar er een heel dun laagje over je tand komt. Dat laatste weet ik alleen niet zeker.

1 like