FF Boulevard #4 (Deel 1)

ja en @Alsjehaarmaargoedzit Lea Michele schijnt ook echt de uberbitch geweest te zijn tegen figuranten, maar ook andere mensen van de cast. Ze blijkt ook hele racistische opmerkingen te hebben gemaakt tegen Jenna Ushkowitz. Wel echt jammer want Glee was echt mijn favo serie.

Anyway, heel zielig van Naya. Ook best creepy omdat ze gister nog een insta post had van haar en haar zoontje. Hoop echt dat ze terecht komt!

1 like

Aah damn wat erg allemaal, ik vrees het ergste voor haar. :pensive:

Jezus. Ja daar werd al over gespeculeerd dat zij natuurlijk ‘ineens’ Coronavirus zal krijgen en overlijden eraan. Convenient convenient.

En WOAH Naya Rivera? Jeetje wat verschrikkelijk!!!

1 like

Maar ik heb interviews van de moeder van Cory gelezen waarin zij vertelt dat ze het nieuws te horen kreeg van zijn vriendin Leah. Ik kan me niet voorstellen dat journalisten het verhaal van een moeder in rouw fabriceren? Of dat juist Cory daarover loog tegen zijn moeder.

@Mhysa jaa, ik moet ook aan haar zoon denken. Echt verschikkelijk. Super zielig

Echt afschuwelijk… ik vrees het ergste, maar hoop zó enorm van niet


@Krabsalade was dit nou jouw favo? wat zul jij dan lekker slapen vanavond :wink:
2 likes

Gaat het wel goed met Britney Spears? Ik vind haar hier wat raar overkomen en lees veel reacties dat mensen zich zorgen maken. :pensive:

2 likes

Eigenlijk niet, maar ik doe het ermee. :biggrin:

1 like

Wat ze precies heeft weten we niet, maar ze komt op mij niet over als een vrouw van in de dertig. Ook staat ze onder een soort toezicht qua beslissingen nemen en financiën. Het lijkt de ene keer ook beter dan de andere keer. Ze komt super lief en kwetsbaar over eigenlijk. De wereld is te hard voor haar. Heb dit nog niet gezien hoor, maar ze komt wel voorbij op mijn insta. En ik heb het altijd met haar te doen. Qua dans en kledingstijl is ze in 2000 blijven hangen ook. Ja, aandoenlijk…

6 likes

Ik zag op tiktok een filmpje (goeie bron :grimacing:) dat er heel veel geruchten zijn dat haar ‘handlers’ (o.a. haar pa) controle over haar houden door haar anti-psychotica te geven die ze eigenlijk niet (in die dosis) nodig heeft. Dat ze daarom zo vreemd overkomt en eigenlijk het spoor bijster is. Hierdoor heeft ze nergens controle meer over, niet over haar geld, niet over haar kinderen, niet over haar carrière, niet eens over haar eigen telefoon. Ze schijnt ook een heel album over deze abuse geschreven en ingezongen te hebben maar de release is daarvan uiteindelijk tegen gehouden. Even kijken of ik dat filmpje kan vinden. Geen idee wat zijn bronnen natuurlijk waren, maar hoe dan ook iets wat onderzocht moet worden lijkt me.

Edit: deze is het https://vm.tiktok.com/J834EYj/

3 likes

Vraag me nu ook af of dit recente beelden zijn. Wie weet is dit van 10 jaar terug of zo.

En idd die geruchten dat ze tegen haar wil wordt vastgehouden lees ik ook regelmatig. Dat ze af en toe met een andere stem praat etc doet me ook aan Amanda Bynes denken.

Nee deze beelden waren een recente instagram post/story van haar! Zaten enorm veel mensen memes van te maken

Ja het is recent gepost. Maar wanneer is het opgenomen? Daar was ik niet bij iig haha

1 like

Hahaha ja oké true

1 like

Ja dit heb ik ook gelezen ergens! Dat ze eigenlijk gedrogeerd wordt door haar vader en misbruikt wordt door hem en de managers (?) Ze schijnt echt nergens controle over te hebben

1 like

Feit dat we dit soort dingen bedenken is al niet van bestigheid, denk ik dan. Het had heel anders moeten gaan met Britney.

1 like

Helemaal mee eens. Ik vind het zo triest hoe haar leven is gelopen en hoe de hele wereld getuige is geweest van haar mental breakdowm en daarna…

3 likes

Zie ik dit opeens weer voorbij komen in mn insta overzicht. ( volg haar niet maar kom haar ALTIJD tegen)

Los van dat zij sowieso zooo vreselijk nep doet is deze foto echt heel cringy. Niet te doen :confounded::persevere:

11 likes

Ik ga ook erg slecht op die caption. Voornamelijk 4en.

27 likes