Echt afschuwelijk… ik vrees het ergste, maar hoop zó enorm van niet
Gaat het wel goed met Britney Spears? Ik vind haar hier wat raar overkomen en lees veel reacties dat mensen zich zorgen maken. 
Eigenlijk niet, maar ik doe het ermee. 
Wat ze precies heeft weten we niet, maar ze komt op mij niet over als een vrouw van in de dertig. Ook staat ze onder een soort toezicht qua beslissingen nemen en financiën. Het lijkt de ene keer ook beter dan de andere keer. Ze komt super lief en kwetsbaar over eigenlijk. De wereld is te hard voor haar. Heb dit nog niet gezien hoor, maar ze komt wel voorbij op mijn insta. En ik heb het altijd met haar te doen. Qua dans en kledingstijl is ze in 2000 blijven hangen ook. Ja, aandoenlijk…
Vraag me nu ook af of dit recente beelden zijn. Wie weet is dit van 10 jaar terug of zo.
En idd die geruchten dat ze tegen haar wil wordt vastgehouden lees ik ook regelmatig. Dat ze af en toe met een andere stem praat etc doet me ook aan Amanda Bynes denken.
Ja het is recent gepost. Maar wanneer is het opgenomen? Daar was ik niet bij iig haha
Ja dit heb ik ook gelezen ergens! Dat ze eigenlijk gedrogeerd wordt door haar vader en misbruikt wordt door hem en de managers (?) Ze schijnt echt nergens controle over te hebben
Feit dat we dit soort dingen bedenken is al niet van bestigheid, denk ik dan. Het had heel anders moeten gaan met Britney.
Helemaal mee eens. Ik vind het zo triest hoe haar leven is gelopen en hoe de hele wereld getuige is geweest van haar mental breakdowm en daarna…
Zie ik dit opeens weer voorbij komen in mn insta overzicht. ( volg haar niet maar kom haar ALTIJD tegen)
Los van dat zij sowieso zooo vreselijk nep doet is deze foto echt heel cringy. Niet te doen 

Ik ga ook erg slecht op die caption. Voornamelijk 4en.
Wie zit daar op te wachten 
Die Simon kijkt echt van ‘kut ik moet lachen met je want scheiden wordt te duur’

Ik krijg bij Brit het gevoel alsof haar ontwikkeling is gestopt op haar 17e.
Het is zo’n teer poppetje. Ik heb echt met haar te doen 
Shorttrackster Lara van Ruijven is overleden. Echt bizar, zo’n goede lichamelijke conditie… Heel sneu.
Ik dacht even dat dit Bridget was