In January, 2020, Black Panther producers were informed that Chadwick Boseman’s health was quickly deteriorating and they needed to make drastic changes to the story so that [Marvel’s Black Panther*** could return to the big screen.
@Jumpsuit daarnaast denk ik dat zijn gezin er nu in ieder geval financieel “goed bij zit”. Tussen aanhalingstekens omdat het wat wrang voelt.
Ik hoop echt dat hij zo weinig mogelijk heeft meegekregen van die ziekelijke memes etc. Vind dat echt hartverscheurend. Hij kwam er idd pas in stadium 3 achter. Wat fijn dat je vader schoon is nu! Hoop voor jullie dat het zo blijft.
Ehh je vergeet schoonmaken obviously.
Ik las net dat Linda Hakeboom, vriendin van Nikkie Tutorials uitgezaaide borstkanker heeft. Zo onwijs heftig.
Jeetje wat onwijs heftig
Echt erg, helemaal omdat ze eerst dachten dat er geen uitzaaiingen gevonden waren. Lijkt me dan zo’n extra klap om weer te verwerken.
O jeetje… zo triest. Helemaal ook omdat eerst bleek dat het niet zo was. Pfoe… 
Dat zijn geen gekke vragen die je hebt hoor, hiervoor is online wel goede uitleg te vinden!
Dat is gewoon verkrachting…
Ik word telkens een beetje emo als ik rest in power zie staan, dat vind ik echt zoveel mooier dan rest in peace
De kanker zit dan bijvoorbeeld ook in je lever/long/lymfeklier en dat maakt het gecompliceerder en moeilijker te behandelen en zoiets kan je overlevingskans verminderen
In België kun je hier denk ik ook wel voor bij je gynaecoloog terecht.
Je kan gewoon zelf een afspraak boeken bij de gynaecoloog, geen doorverwijzing nodig in België!
Ik weet dat ook niet precies
Ik was zwanger voor ik een huisarts en gynaecoloog in België had, dus ik heb die toen snel moeten zoeken. Ben alleen nog maar voor zwangerschapsgerelateerde zaken bij haar geweest.
@tuula Als je naar de gynaecoloog gaat kan je best wel met een specifieke gynaecologische vraag/probleem gaan, zoals een uitstrijkje, een probleem met anticonceptie, aanhoudende last van gist-infectie, etc. De meeste dingen kunnen bij de huisarts ook uiteraard. Als het bijvoorbeeld enkel voor een borstonderzoek is, dan zou ik je huisarts contacteren. Als je ook een uitstrijkje wilt laten nemen + borstonderzoek zou ik naar de gynaecoloog gaan. Dan is het achteraf ook leuk dat je je gynaecoloog reeds kent voordat je bijvoorbeeld zwanger bent.
Omdat ze daarin getraind zijn en er ook extra materiaal aanwezig is voor uitgebreider onderzoek, zoals een echografie en soms ook mammografie.
Same, ik durf niet eens te checken, want dan denk ik bij ieder kliertje dat het een knobbeltje is. Mijn moeder heeft het gehad en ze zeiden ‘het is niet erfelijk, want het komt niet verder voor in de familie’. Nou weet ik niet of ze nog een andere reden hebben om te zeggen dat het niet erfelijk is, maar ‘want het komt niet voor in de familie’ stelt mij in ieder geval niet helemaal gerust en ik ben echt als de dood dat ik het ook krijg
Maar volgens mij is vooral de vraag waarom de gynaecoloog want hoort borstkanker ook bij hun vakgebied? Zo ja, dan heb ik zojuist iets nieuws geleerd