Lees nu dit: Het lichaam dat maandag bij het meer Lake Piru is gevonden, is inderdaad van Glee-actrice Naya Rivera. Dat heeft de lokale sheriff maandag bevestigd.
He shit. Wat verschrikkelijk ook voor haar zoontje.
Het ging hier vorige week over hoe het met Britney Spears ging toch?
Pff heb het net gelezen⌠wat erg dit, geloof het ook 100%. Ben ook naar Britts insta gaan kijken en vind het echt creepy⌠die ogenâŚ
Was vroeger meeegafan van haar dus breekt mn hart wel
Hebben jullie het gesprek/interview tussen Will Smith en Jada gezien? Ik had best met hem te doen, volgens mij heeft zij hem echt in de tang.
Beetje off topic maar ik realiseer me nu pas dat die ouders voor het zusje van Britney hun beide namen hebben hebben gecombineerd, oke dan
vader: Jamie, moeder: Lynn, zusje: Jamie-Lynn Spears.
On topic: ik hoop ontzettend dat Britney van haar vader af kan komen, bizar dat een ouder zo slecht voor een âkindâ kan zijn, arme BritâŚ
ik moest zo lachen om deze
hoezo zit will daar de hele tijd van, ah ja relationship uhu oke en toen
ze lijkt ook helemaal niet meer op zichzelf?
en elke keer dat demonische shot van bovenaf
het is echt sneu
ahhahah dat laatste hoofd
Ik volg hen beide niet zo, kan iemand wat achtergrondinformatie/uitleg geven? Ik dacht namelijk dat zij nog gewoon samen waren, maar gezien de setting lijkt dat niet zo 
Ja, dit is zo gender-biased, want als Will zou zeggen: ja ik begon een vriendschap met een vriendin van Wilow, zou iedereen daarover heenvallen.
Ze zijn nog getrouwd! Ze hebben het over een break die ze 4 jaar terug hadden, waarin zij dus een affaire had met een vriend van hun zoon (August).
wE wErE oN a BrEaK!
Huh het ziet er met die setting zoân 2 meter uit elkaar aan zoân tafel echt uit alsof ze uit elkaar zijn. Ook de houding naar elkaar vind ik dat uitstralen, op basis van de paar minuten die ik tot nu toe gezien heb!
Red table talk is haar talkshow, en normaal is zij een soort talkshowhost/psycholoog voor de gast en bespreken ze een moeilijk moment uit zijn/haar leven.
Het concept is dus hoe het normaal ook is, en Will is dat de âinterviewerâ in deze. Het komt op mij ook niet super liefdevol over maar goed haha
Neeee een entanglement
Naja, ze zijn beiden natuurlijk gewoon professionele acteurs dus ik denk niet dat je dit moet zien als een oprecht gesprek waar alles op tafel ligt. Volgens mij zijn geruchten over dat zij een open huwelijk hebben echt al 10 jaar of langer in omloop.
Oh thanks voor de reminder, ik wil dit nog gaan kijken. Ik vind die Jada een engerd joh.
Aaah je was me voor
dit wilde ik zeggen!
Wel goed dat Will zei uuuh een entanglement?? Just say what it wasâŚ
haha moest ook zo lachen om deze tweet