FF Boulevard #4 (Deel 1)

Gátverdamme

1 like

Het is interessant als er dingen in voorkomen die nog onbekend zijn, maar niks hiervan was nieuw. Helemaaaal niks.

1 like

halsey is echt m’n ultimate BEC

1 like

Ik vond het ook zo’n rare reclame. Zoveel zeiken en negativiteit nodigt toch niet uit tot kijken

1 like

Deze video stond in mijn aanbevelingen (geen ideeee waarom), maar wat ziet Gwen er tegenwoordig nep uit. :anguished: (1:21)

7 likes

Ik had eigenlijk nul behoefte om die docu te kijken, maar bij gebrek aan beter vandaag toch maar gekeken. Ik vind het toch knap dat ze dit soort docu’s altijd zo lekker weten te dramatiseren. Het is allemaal niet wat het lijkt want hij werkt zo hard maar ondertussen is hij depri. Zou het toch inspirerender vinden als iemand dan wat van ontwikkeling laat zien op persoonlijk vlak ipv die focus op het maar doorgaan. Daar moeten we dan maar respect voor hebben?! Vond het ook een erg kort verhaal zo drie afleveringen

2 likes

Ik zou haar niet eens herkennen door die nepwangen

2 likes

Ik vind Gwen er mooi uit zien :grimacing:

7 likes

https://www.destentor.nl/show/modelijn-maxime-meiland-komt-regelrecht-van-aliexpress~ac56fb16d/?utm_source=facebook&utm_medium=social_paid&utm_campaign=alwayson_rss&utm_content=automatedads_linkadA_rss_st&otag=zepha5&aud=2

Zo veel passie :roll_eyes:

3 likes

Kan niet wachten :heart_eyes:
Film over het leven van Aretha Franklin,ze heeft er tot haar dood ook nog zelf aan meegewerkt.

15 likes

Iemand dat boek van Wesley Sneijder al gelezen? Zag dat die ook al heel veel illegaal verspreid werd.

I need to know the YolanTea :tea:

6 likes

Ik ga nog beginnen met lezen, maar er is al zoveel over in de media verschenen dat ik me bijna niet kan voorstellen dat er nog nieuwe juicy details tevoorschijn komen.

1 like

Donny over zn stompjes :face_vomiting:

2 likes

Jesccia… Wat

1 like

Ja :joy: Ik krijg ook echt kriebels van die tandartsen

1 like

Mijn god, wat een dodo die kerel. Gaat naar Turkije en kan dan als argument alleen noemen dat het goedkoper is :cry: Volgens mij denken deze mensen aan niks anders dan geld en esthetiek. Ze lijken voor het gemak maar even te vergeten hoe fijn het is om een gezond gebit te hebben dat goed functioneert? Zit je daar straks met je nieuwe gebit met pijn en functieklachten, net als die Melle.

‘‘Ik doe promotie voor het bedrijf, maar raad andere mensen niet aan dit te doen of dit te doen bij dit bedrijf’’ Janken

4 likes

Is ook gewoon zo.

2 likes

Had Jessie niet laatst ook gepost dat ze nu al klachten ondervindt aan die van haar en dat ze spijt heeft dat ze reclame voor die praktijk heeft gemaakt? Ik snap echt niet dat ze zich niet beter inlezen

1 like

Ja klopt, die twee waren bij dezelde kliniek geweest. Snap wel dat ze spijt heeft, maar vind dat ergens een beetje te laat als je ziet hoeveel volgers ze heeft die ze influenced. Vaak wordt de reclame al gemaakt als ze het product nog maar net hebben of de behandeling nog maar net hebben ondergaan, hoe weet je dan wat je je volgers aanraadt? Je kan een telefoon of laptop toch ook nog niet echt aan je vrienden aanraden als je hem pas een uur hebt? Zo’n ingreep aan het uiterlijk perongeluk iets te voorbarig promoten vind ik ook echt wel van een ander kaliber. Maar ja, moneys.

Donny is notabene voor de behandeling nog benaderd door tandartsen die het hem sterk afraden, hij negeert het en ondergaat de behandeling alsnog EN maakt er nog eens reclame voor. Ja sorry, maar dan vind ik je echt te dom om te poepen idd @Klikhier.

15 likes

https://www.ad.nl/dossier-nlthuis/een-persoonlijke-felicitatie-van-bobbi-eden-of-jim-bakkum-het-kan-dankzij-deze-bergse-broers~ae6be561/

Kan niet wachten tot sommige youtubers dit gaan testen, zoals bij die Amerikaanse variant. Ken ook meer dan die helft van al die mensen niet joh

1 like