FF Boulevard #4 (Deel 1)

Donny is vanavond bij Op1 om over z’n stompjes te praten :joy:
What a time to be alive.

8 likes

Haar reactie:

1 like

Wel even over de Nederlandse mentaliteit van ‘in het buitenland leveren ze slechte kwaliteit’. De kwaliteit van (prive)ziekenhuizen in grote Turkse steden en zeker in Istanbul is super hoog. Krijg echt jeuk van mensen die dit zomaar roepen.

Edit: Overigens, als je bij een cosmetische ingreep alleen let op de prijs, kom je overal uit op de slechte klinieken. Maar dat die influencers dat zelf niet kunnen bedenken, zegt vooral iets over hen.

5 likes

Vind haar wel arrogant overkomen in het interview.

1 like

Pfff die Anna, er mogen alleen maar jubelende opmerkingen gemaakt worden anders is het “sensatie zoeken” . Het was heel duidelijk te zien dat iedereen tijdens die lunch geen afstand hield en ook de foto’s werden lekker op een kluitje gemaakt. En snap dat wel, maar ga er dan niet een of ander lulverhaal over ophangen dat dat in de samenleving ook gebeurt. Als de samenleving van de brug springt, doe jij het dan ook?
Ik ga niet naar dr volwassenen krijspaleis in ieder geval, dan maar geen inspiratie

5 likes

Ik weet niet of dit al ergens anders besproken wordt, maar Ghislaine Maxwell is opgepakt!
En nu is er speculatie dat zij ook een tijd in 1 vd huizen van Yolanda Hadid heeft gezeten!! https://twitter.com/henkvaness/status/1278937268867280897

10 likes

Goed nieuws! Wat sick dat die Yolanda haar in bescherming heeft genomen

1 like

Ik begrijp eerlijk gezegd weinig van de connectie so far :wink: Maar ik vind de speculatie al behoorlijk eng!

Logisch wel dat er mensen zijn geweest die haar hebben geholpen, anders had ze dit nooit bijna een jaar volgehouden. Wat een ziek stel met z’n allen. Ik ben ZO benieuwd wat zij op gaat biechten (- of hoe lang ze nog leeft. No joke. Ik denk dat dit wel eens op een zelfde manier als Epstein kan eindigen)

2 likes

Kanye West running for president :expressionless:
Kanye West doet gooi naar presidentschap

4 likes

Na Trump zijn overwinning kan niks me meer verrassen

9 likes

Omg Kim Kardashian als First Lady, ik denk dat Kris jenner al in dr handen aan het wrijven is!

26 likes

Bij kronen en facings klopt deze uitspraak helaas vaak wel. Zie het door mijn werk weleens. En zie dan duidelijk welke kronen/facings in het buitenland zijn gezet. De kwaliteit is minder in de zin dat ze minder goed porselein/composiet gebruiken.

Daar komt bij dat ze dit soort tandheelkunde bedrijven bij mensen met perfect gezonde tanden. Dan ben je in mijn ogen sowieso geen goede tandarts.

Maar ieder zijn ding, voor 4000 euro aan porselein in je gebit is een koopje. Door de prijs weet ik in ieder geval wel dat je inboet in kwaliteit van het materiaal of de behandelaar. Dit kan gewoon niet anders.

4 likes

Mijn God, er lijkt wel een vloek te rusten op Glee…

12 likes

O nee :cold_sweat::cold_sweat: brrr krijg hier echt de rillingen van

3 likes

Ik zag dit op insta en het blijft me verbazen dat Kissie zo goed is opgedroogd. Herken haar gewoon bijna niet.

afbeelding

8 likes

Oh nee wat erg :cold_sweat:

Echt bizar en erg verhaal van Naya Rivera… Is er al ergens een vermoeden waarom ze in het water sprong? Zo sneu en inderdaad glee lijkt echt vervloekt.

Heftig verhaal. Er lijkt inderdaad een vloek te rusten op Glee. Ik weet niet of ik die serie nog gezellig kan kijken na alles.

1 like

Ze was met haar zoontje aan het zwemmen en zij kwam niet meer boven las ik. Vraag me af hoe hij dan terug op de boot gekomen is en is gaan slapen ipv in paniek is gaan schreeuwen?

Iek.