Slenteraar?
Ja madam pastoor idd!
Hier moest ik ook aan denken
@Noor @DoeMaar ik weet het niet zeker, maar bij Slenteraar heb ik een heel ander beeld / herinnering.
Ik denk wel dat het MadamPastoor was.
@Freedom het was echt geniaal haha. Ik heb het toen voorgelezen aan m’n moeder omdat ik het echt met iemand moest delen.
Wat toevallig, ik dacht gisteren nog aan haar idd!
@Falkor ik lees vooral nog af en toe mee. Druk met onder andere school (opleiding verzorgende IG) en de daarbij horende nieuwe baan. Dus ben niet helemaal weg
Iemand likete een oude post van mij in het datetopic uit 2020 (@Crusti_Croc was je ff teruglezen ) en toen moest ik weer aan lapzwans denken! Zo benieuwd of ze onder een andere naam zit, en okk of het goed met haar gaat.
Wat gaaf dat je die kant op bent gegaan! Heel veel succes (en leuk om te horen dat je er nog een beetje bent☺)
Wie ik al heel lang niet meer heb gezien is jeg elsker dig, vond haar insta ook altijd interessant met de kaarten enzo
Ja! Ze is toen ook echt ineens van de radar verdwenen vorig jaar.
Ik hoop dat het goed met haar gaat!
Het gaat goed met haar.
ik moet ineens denken aan uzumaki_naruto nogiets, of eerst heette ze ook anders, iets met een a. weten jullie wie ik bedoel?
Ik moest ineens denken aan iemand die ik in de hoogtijdagen van de beauty-blogs en het beutyblog-topic ook op Twitter had, gaat echt over 2010 of eerder denk ik. Op Twitter heette ze iets van Simsalabim en ik weet dat ze niet bang was om in discussie te gaan met bijv Cynthia.
Iemand eeeeeenig idee?
Nouja het ziet er fijn uit op insta
Want insta is mega representatief voor iemands leven?
Nee
Waar is @Reflect