Hmm nouja ze gaf niet een specifieke reden. En dat hoeft ook niet. Komt meer op me over dat ze gewoon liever niet meer op het forum zit.
Zij was toch steeds weg en kwam dan onder een andere naam weer terug?
Waar is Lula gebleven? Zij was toch ook altijd moderator maar zie haar al tijdje niet meer
Ja haar. Ik wist niet of ze getagd wilde worden.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet. Meer was het persoonlijk of door iets op het forum. Maar gewoon niet meer willen is natuurlijk een prima keuze.
Kwal heeft wel meerdere accounts gehad. Maar zoveel leden hebben meerdere accounts gehad en komen na een tijdje terug of niet. Lekker zelf weten toch? Suikerklontje ken ik niet, misschien dat ik die naam eens heb voorbij zien komen maar weet er niks van.
En die meid die in Zweden of Noorwegen woonde is er ook niet meer? Weet haar naam niet meer.
Pantalones?
Ovenschaal?
Ja Kwal!
Ja die ja!
Die woont toch niet in Zweden/Noorwegen? Ik denk dat je die andere arts bedoelt
Ooh ik dacht dat die ook in het buitenland woonde. Of was dat dan Denemarken
Whoops volgens mij ben ik zelf in de war! We bedoelen dezelfde, idd Ovenschaal. De arts die niet in NL woont is Broodrooster haha.
Huh die zit hier nog gewoon en woont volgens mij juist wel in NL.
Ja die wetenschapper! Die zat in Denemarken.
Broodrooster woont in NL naar mijn weten.
Omg ik maak 2x dezelfde fout
Ik bedoel dus dat @Broodrooster WEL in NL woont, en @ovenschaal idd niet
Pantalones in Zweden en Ovenschaal in Denemarken. En beiden zijn weg. Die eerste had vorig jaar geholpen met Eurovisie toch?
Hahaha ja en ging ze heel vaak heel geheimzinnig over doen
Liep zij niet altijd te braggen over haar kleine kledingmaat? Ze bracht het iig vaak ter sprake van wat ik me kan herinneren.