FF Opsporing verzocht

Sinds drie dagen. Wat lief dat je aan me dacht :heart:

6 likes

Leuk je weer te zien <3

1 like

Hetzelfde. Miste je al en nadat ik las hoe je je vriend had ontmoet wist ik wie je was :wink:

1 like

iemand SilentMorning nog gezien?

ik vraag me af of de ellegirl (ik weet haar naam niet meer) die de mr money mustache-manier volgde met geld sparen hier nog zit!
ben heel benieuwd of ze nog op die manier met haar geld om gaat en hoe dat bevalt

O jaaa iets met Princess en een avatar van Belle toch

Ja princesscharming ofzo?? Inderdaad iets met princess

2 likes

Is vahaiya nog ergens te bekennen? Of hoe typte je haar naam ook alweer. Deed iets met gamen enzo en haar vriend ook?

2 likes

https://www.forumfeminarum.nl/u/vaiana/summary Of bedoel je iemand anders? Moest aan haar naam denken. :joy:

@Kurisu toch?? Of haal ik mensen door elkaar

2 likes

Haha ja ik dacht al shit welke naam was t nou precies, maar ik bedoel haar niet! Volgensmij had diegene waar ik het over had een vosje als profielfoto ook? Maar bedankt :grin:!

1 like

Echt? Ik dacht dat @Kurisu ook al op t EGF zat? Haha well, er is maar een manier om erachter te komen! @Kurisu tell us, was jij Vahaiya?

2 likes

Haha ja ik was Vahaiya :’) voel me wel vereerd dat ik gemist word

Edit: je had m’n oude naam trouwens wel in 1x goed gespeld! Best indrukwekkend

5 likes

Haha toch wel! @anon98052296 you master. Ja haha op een of andere manier viel je me altijd op. Leuk om te weten!

2 likes

ik dacht dat @Vaiana vahaiya was hahaha

1 like

Nope, was gewoon Vaiana op het EGF, maar reageer sporadisch

1 like

Joehoe ja ik had al een account op wtf en postte daar af en toe maar ga het hier nu ook ff een kans geven denk ik.

22 likes

Zeg, zit @TheRollingCamel hier eigenlijk ook? Had het gisteren met @Alpacamybags over je en we bedachten ons dat we je al een tijdje niet meer gezien hadden. Hoop dat alles goed met je gaat.

1 like

@360 Jaaa, ik mist je al hier!

1 like

Hey hoi! Ik zit eigenlijk nooit op dit forum maar had wel een account aangemaakt dus kreeg net een mailtje dat ik gezocht werd, haha. Ik leef nog! En het gaat best oké alhoewel een dramavrij leven er nog steeds niet inzit.
Hoe gaat het met mijn jasje?:slight_smile:

2 likes