FF Quiz 21

Leuke quiz, maar ik heb ook alles gegokt :smiley: Ben benieuwd

1 like

Holy shit haha. Nou ik ga ook nooit meer opscheppen over mn 10 voor topo in de 4e.

4 likes

Haha ik vond dit een redelijk makkelijke :joy:. Hebben die uren nutteloze geschiedenis/topofeitjes lezen op wikipedia in slapeloze nachten toch nog nut gehad.

4 likes

Misschien moet er eens een quiz komen over alles rondom de dood, daar weer ik meer vanaf haha

11 likes

Geef jezelf op als quizmaster! Er is een ernstig tekort en om in dodelijke sferen te blijven; de quiz wordt met uitsterven bedreigd.

25 likes

Gvd ik wil elke week een topografie quiz. Love it @Zemraluani

2 likes

Zalig, ik wist er best wat, maar toch nog pittig! Hele leuke quiz!

1 like

Ik wist er een paar. Daar is dan ook alles mee gezegd. Wat een moeilijke quiz. Goed gedaan hoor!

1 like

Ik wist er 0

1 like

:rofl: ik wist er beschamend weinig.

1 like

Hele leuke quiz! Meteen zin om mijn topografische kennis te gaan verbeteren.

1 like

Sporcle.com is je vriend!

Wist eerst geen land buiten Europa aan te wijzen, maar na een aantal quizjes gaat het nu prima.

4 likes

Ik dacht, oh leuk, ik denk weer eens op tijd aan de quiz. 1 vraag later: :exploding_head:

2 likes

Haha zo he, ga me echt verbazen als ik er 1 goed heb. Hier wet ik dus niks van.

1 like

Oke fijn dat ik niet de enige ben die niks wist haha

1 like

Op jetpunk.com heb je ook leuke!

Ik gebruikte eerst deze: https://www.jetpunk.com/quizzes/how-many-countries-can-you-name
En daarna deze: https://www.jetpunk.com/user-quizzes/6121/countries-of-the-world-with-an-empty-map

(Eerst omdat ik het te beschamend vond dat ik heel veel landen niet wist liggen, toen ik op wereldreis was en mensen me vertelden waar ze vandaan kwamen of welke landen ze al hadden bezocht. En daarna werd het een uitdaging :sweat_smile:.)

Ik ben later ook nog overgeschakeld op hoofdsteden en vlaggen, maar die heb ik nooit volledig in m’n hoofd gekregen.

(Perfecte eerste vraag trouwens, toen ik daar op reis was, werd ik doodgegooid met dat feitje, haha.)

3 likes

Ik deed voor t eerst mee, maar heel leuk! En echt tyfus lastig hahaha

1 like

Haha ik dacht dat ik bovengemiddeld was in topografie, maar i stand corrected. Voel me echt een dombo (vind ik tegelijkertijd wel leuk aan de quizzen hier, dat ze echt lastig zijn omdat hier heel slimme forumleden zitten). Ik had stiekem gehoopt op meer hoofdsteden, daar heb ik me in m’n jeugd bijna obsessief in verdiept.

3 likes


IM SO CONFUSED

5 likes

Jeetje ik voel me zo dom ineens, heb echt bijna alles moeten gokken.

1 like