FF-Talk

haha hier heb ik zo hard om gelachen. dit verhaal is zo random en dat je zo moet hijgen van het rennen, ik had dit ook echt kunnen inspreken op deze manier naar vriendinnen ofzo na een avondje iets te veel op hahaha. doe ik weleens op de fiets, dan spreek ik iets randoms in wat ik kwijt wil over die avond en dan verstaat niemand er iets van omdat ik niet kan fietsen+praten tegelijk
zoo random. maar de leukste spraakmemo’s altijd wel

2 likes

Hahahahaa jaa ik vind t fijn om savonds als ik naar huis loop iets in te spreken. Alleen hoorde ik iets in de sloot ritselen wss een kat of vogel. Maar mijn drank hoofd dacht omg ik word gekidnapt snel ren naar bet huizen gedeelte (2 stappen verderop)

2 likes

Diepte interview met mn poes

6 likes

2 likes

9 likes

Uitrusten van al zn avonturen

7 likes

HShaha wat een leuk lief verhaaltje

1 like

Wacht even ik dacht juist dat jij vlaams was. Want vgm had ik je ooit op insta haha. Maar anyhow met je voicr clip dacht ik wel oh ze klinkt als een belg die al een tijdje in nederland woont haha.

3 likes

Hahaha nee ik ben een Nederlander die dus 3 jaar nu in België woont. Maar ik vind mijn accent gewoon zo verwarrend. :joy:

2 likes

Ik vind je ook vooral Vlaams klinken, maar er zijn wel woorden die daar niet helemaal inpassen (zoals kwestie bijvoorbeeld). Ik kan me voorstellen dat het wel een identiteitscrisis geeft. Mijn familie vindt bijvoorbeeld dat ik echt als iemand van boven de rivieren klink, maar vrienden uit Utrecht vinden me nog heel erg ‘onder de rivieren’ klinken.

Ik vind dat volgen best een goed idee hoor. Als je bij domino’s besteld kun je ook precies volgen waar je bezorger is. Zou ik bijvoorbeeld de post nl app ook moet kunnen.

2 likes

3 likes

Wat een lul steek hem 2x in zn nek!

Vind jouw stem zo lief btw

6 likes

Haha ja ik ook! Een super lieve stem idd.

@anon24802271 wat een ontzettende kut opmerking! Wat bezielt mensen toch om ervan uit te gaan dat ze zomaar mogen reageren op iemand z’n lichaam en daar zulke conclusies uit mogen trekken. Wow echt wat een eikel, sorry hoor.

2 likes

Ook hoi voor jou! En jij bent ook heel lief!

Vind het wel echt een nare opmerking, niet oké om zoiets te zeggen.

1 like

@Violoncello, @anon39978576, @Otzi, @Teemo, @Nidorina

6 likes

Ik weet niet of iemand er behoefte aan heeft om dit te horen hahaha, maar. ik probeerde net weer mijn James Blunt stemmetje uit terwijl ik ‘i fucked my way up to the top’ van Lana del Rey probeerde te zingen. Excuses voor al het gelach, maar ik kreeg de tekst gewoon bijna mijn strot niet uit in zijn stem, zonder in lachen uit te barsten :joy:

12 likes

Haha ik heb zo hard gelachen hierom. Je blijft het ook proberen hahahaha

1 like

Hahahaha ja ik kreeg het iedere keer mijn strot niet uit zonder in lachen uit te barsten, maar ik vond het stom want ik wou het gewoon afmaken :joy:

1 like