âGaat zeggenâ nog wel. Must respect my Westlandse voorouders
En ik drink niet eens veel 

Schattige stem heb je haha.
Wow, maar jij klinkt echt als iemand die ik ken, en ook met die naam!
Aaah je hebt een fijne stem hoor!
Ik doe mee maar dan wil ik wel dat @anon65426728 mee doet om onze valse ellende een beetje recht te trekken.
WHAHAHAHA geweldig! Deal, ik doe mee. Dol op het koningslied dus geen probleem.
Je weet niet wie hier nog meer zit⊠Voor hetzelfde geld zitten John Ewbank en Marco Borsato zelf ook incognito op het forum! (Dat zou bizar zijn.)
Maarre, het mag volgende week pas dus? Ik ga vast oefenen en zie dit als een teken van het universum dat ik ook weer ukelele moet oefenen zodat het een zomerse versie wordt.
Wow deze stem had ik niet bij je verwacht 
Hahaha, wat dan wel?
Haha nee, uit de buurt van Amsterdam!
Wil je het trouwens in de originele versie of mag ik van dat rap stuk een r&b ding maken.
Ja net zoals Dory denk ik 
Aangezien ik mijn vriend morgen de hele dag een Star Wars marathon in prinses Leia pak heb beloofd, heb ik 'm alvast opgenomen.
Net of ik een disneyprinses hoor. 

Ik heb het hele nummer nog nooit gehoord (en dacht heel lang toen er hier over werd gesproken dat het om het Wilhelmus ging), dus ben heeel benieuwd om jullie versie voor het origineel te luisteren! Ik geniet er nu al van.
Wat doen wij jou aan?? Jij legt de lat freaking hoog haha. Ik ga morgen naar een muzikaal vriendinnetje misschien kan zij me helpen om het rap gedeelte op te nemen.