Oh God…ik ben mega benieuwd hiernaar maar ik weet niet of ik dit kan kijken, heb zo’n vermoeden dat er veel dooie beesten voorbij komen.
Moet ook denken aan “Black sheep” maar dat was absurde komedie en dit is gewoon terror haha.
Heeeel vet, echt heel veel zin in!
Hmm nee dat denk ik eigenlijk niet!
Last letter from your lover - traantje weggepinkt, erg mooi, ook qua styling etc.
Bij de aftiteling kwam ik erachter dat het een film was naar een boek van Jojo Moyes. Houd wel van haar boeken dus vond ik ‘grappig’ om achter te komen.
Deed me af en toe denken aan Bridges of Madison County ![]()
Ben ik weer! Deze keer ben ik op zoek naar een feelgoodmovie, eentje waar ik echt een fijn ontspannen gevoel aan overhoudt. Mag zowel animatie als ‘normale’ film zijn, disney+ en netflix
Coco & ratatouille vond ik bv heel erg leuk, ook iets melig als Sisterhood of Traveling pants kan ik soms wel waarderen.
Charlie’s Angels (die met Kirsten Stewart), Monte Carlo, the Princess and the frog, Rapunzel, captain fantastic, the ugly truth, blended.
The ugly truth jaa ![]()
Ik heb net Mommy gekeken maar m’n hart is echt gebroken nu ![]()
Echt een mooie film

Meest frustrerende scène uit een film EVER ![]()
Is dat deze film? Is het qua sfeer beetje vergelijkbaar ook met Manchester by the sea? (Dan weet ik dat ik ff een geschikt moment uit moet zoeken, haha)
Ja die is het!
Nee Manchester by the sea bouwt vrij kalm op, Mommy is vanaf het begin al heel erg “in your face”. Ik vind ze niet te vergelijken eigenlijk, maar als je bedoelt dat je er wel even van moet bijkomen/de film je bijblijft/je er niet per se blij van gaat worden dan wel ja.
Can’t wait. Sowieso vanaf september heel wat interessante films in de bioscoop. Eiffel over Gustave Eiffel, de ingenieur van de Eiffeltoren. De veroordeling over de Deventer moordzaak en ben ook wel nieuwsgierig naar de film over Frida Kahlo.
Ik heb Fatherhood nog op m’n lijstje staan (Netflix)
Als je een hele foute film wil zien die wel erg grappig is kijk dan Sausage Party. Beste R-rated animatie ever.
Jaaa erg zin in deze!
Fatherhood vond ik top ![]()
Wow ik heb deze film echt gedelete uit mijn geheugen. Ik zie dat hij het nog best ok doet op IMDb, maar ik vind het echt de slechtste film die ik ooit heb gezien ![]()
Ik vind het echt onwijs goed bedacht en ze blijven alles stug volhouden, dat het normaal is. Hoe verzin je dit?! Maar verder het zit bomvol seksgrappen, grappen die op het randje zijn en sommige grappen zijn gewoon bijna iehl. Juist dat maakt het leuk, al moet je wel zin hebben in deze humor. Dus ja snap wel dat je het een slechte film kan vinden ja. Gevalletje you hate it or you love it.
Die een na laatste scene is wel echr de meest rare die ik ooit heb gezien hoor. In de bioscoop was dit ook echt heel weird, haha, de hele zaal viel stil in een ongemakkelijk what the fuck is dit nu grappig of niet.