Filmtopic (Deel 1)

HBO max.

(Heb de nieuwe Candyman wel in. de bios gezien en die vond ik ook teleurstellend, niet slecht maar het origineel is eng en dit was een allegaartje. Misschien ben ik een horror snob lol).

2 likes

Eens over candyman helaas.

Parasite staat op Ziggo sinds kort!
Of was al langer zo, maar valt me nu pas op

Ik was gisteren naar Dune en ik vond het echt heeeeel vet. Verhaal was wel oké, er gebeurde niet zo veel, maar esthetisch echt zo indrukwekkend. Echt een film om in de bioscoop te gaan kijken.

1 like

Heeft iemand de indringer al gezien? Die nieuwe videoland academy film? Ik snap er niks van

Ik kijk ook nu. Wat is dit joh

Ja ik vond t ook raar. Sterfshow vond ik goed trouwens! Vanavond gaan we de derde kijken

2 likes

Sterfshow ga ik ook kijken! Die laatste weet ik niet want die doet me heel erg denken aan Black Mirror, twijfel of het dat niveau kan evenaren haha

1 like

Heb de sterfshow laatst ook gezien en vond deze heel goed. Dacht bij mezelf: zou zo ook een boek kunnen zijn met die plot twist. Die andere films heb ik niet gekeken want die trokken mij niet

1 like

De indringer was kut en die andere was wel goed! Love georgina verbaan

1 like

“The Night House”. Geweldige psychologisiche horror/thriller met Rebecca Hall.
Heel onvoorspelbaar en soms echt ontzettend creepy. Aanrader!

7 likes

Ik ga zo “Halloween Kills” kijken :heart_eyes: Zo excited. Nieuwe Halloween films gaan er bij mij altijd wel in.

2 likes

Jij kijkt vast ook de Dead meat podcasts :joy: Ik ben door de info daaruit wel iets van mening veranderd bij een herziening, maar het is alsnog niet echt mijn ding.

1 like

Ja ik heb dezelfde favos. 1,2 & H20. De reboot vond ik goed genoeg om nu excited te zien voor t vervolg, zal zo wel even een spoilervrije mening droppen als ik m gezien heb.

1 like

“Halloween Kills” was heel sterk, beter dan het 1e (2018) deel. Het is heel duidelijk dat dit een cohesive trilogie is en ik verwacht dat het laatste deel volgend jaar echt een geweldig laatste puzzelstukje wordt.
Zonder spoilers: De film was enorm sfeervol, de meest “halloweenachtige” in de reeks misschien wel (ik bedoel daarmee het feest zelf). Veel verhaallijnen door elkaar heen maar niet op een chaotische manier, er worden veel connecties gemaakt naar het origineel, de opening is echt te gek!
Niet perse heel eng, maar ik vind ook weinig meer eng na 25 jaar horrorfilms kijken haha, dus daar kun je me niet op vastpinnen. Het is vooral qua continuĂŻteit, personages, verhaal en sfeer een enorm belangrijke film in de serie!

3 likes

Wauw even een up want ik heb net Young Promising Woman gezien en ben echt onder de indruk van deze film.
Hij is echt bij mij binnen gekomen en dat heb ik echt bijna nooit. Heel confronterend als vrouw.

5 likes

Ik heb net Dune gekeken en ik snap de hype eigenlijk niet. De film zit technisch goed in elkaar maar verder? Misschien dat je het boek gelezen moet hebben :woman_shrugging:t3:

Het is gewoon een standaard sci-fi verhaal met niet echt een sterk plot. En ik ging elke keer stuk om het feit dat hij Paul heet :joy:

Ik zou heel graag de film mannof honor willen kijken. Ik heb alleen maar Netflix en daar staat hij niet op. Wat zijn nu mijn opties?

Lijkt mij een bijzondere ervaring. Weet niet goed wat ik er van vind. Maar anyway iemand van plan om heen te gaan?

Ook echt in hoofdletters BEF! zodat we allemaal echt goed snappen wat voor ludieke en gekke actie dit is!!!
Komen Wil & Tien ook?

3 likes