Gister naar de Sneak Preview geweest en toen draaiden ze Sobibor
wel blijven zitten omdat het heel interessant is, maar djiezus, echt een steen in mijn maag van die film.
Ik ging even googlen maar zie dat het een vernietigingskamp was. Zeker een zwaar onderwerp. Ik voelde me al zo ellendig na Son of Saul destijds, dit zal soortgelijk zijn.
Ik ben gisteren naar BlackKklansman geweest, vond hem erg goed! Ben trouwens met die Kruidvat actie geweest, 2 madiwodo kaartjes voor 9,95.
nou ik heb deze (a simple favor) net gezien in de bios en vond hem tegenvallen.
Ah echt? Ik wilde deze graag zien maar hij draait niet in de buurt plus ik heb niemand die met me mee kan dus het is het dan misschien niet echt waard om te gaan
nou, qua acteurs en beelden etc wel goed hoor! maar ik vond het verhaal een beetje, ja ik had meer spanning verwacht, misschien is dat het haha.vriendin met wie ik was had die verwachting ook. maar als je geen verwachtingen verder hebt over het verhaal is hij misschien wel gewoon leuk!
Nou mijn idee er bij is ook wel dat er spanning in zit, dus dat zou wel gaan tegenvallen dan. Ik twijfelde toch al ivm reistijd en wweinig tijd dus ik skip 'm dan maar gewoon
Ik vind het echt leuk dat jij zovaak naar de bios gaat haha <3
Haha ah dat is leuk om te lezen! Ik heb een PathƩ pasje en zie daardoor indd mega veel films 
Vond ik ook! Zou veel beter geweest zijn als het geen kruising was tussen een comedy en een thriller, zonde!
Ik kan niet wachten tot ik straks weer werk, dan wil ik een Vue movie pass.
Heb onlangs Peppermint gezien, vond 't een hele goeie film.
Heb nog een heleboel op mān lijstje staan!
ja precies dit!!
Ik vond dit ook! Hij was een beetje te grappig. 
Iemand naar het PAC festival geweest gister?
Ik vond het erg tegenvallen helaas.
Ik was er ook! Ik vond het ook een matige editie. Cold War vond ik wel erg mooi, maar Life Itself is wat mij betreft compleet mislukt. Jammer, want ik vind This Is Us wel heel mooi.
De laatste film heb ik geskipt, ben wel benieuwd hoe die was?
Net What will people say gezien: echt wel heftig en frustrerend! Zeker een aanrader.
kun je ook je bezoekgeschiedenis zien? Heb net ff gekeken en heb dit jaar 24 films gezien⦠Kan wel beter volgend jaar 
Cold war vond ik ook het mooiste. Vooral die muziek en beelden. Ik miste wel āhet meeslepende liefdesverhaalā, het kwam totaal niet op mij over, dat ze zo verliefd waren.
Ik heb de laatste ook niet gezien. Was daar nog wel benieuwd naar, maar omdat ze me allemaal zo mwah waren (en die eerste vond ik echt vreselijk) was ik er wel klaar mee.
haha yea die kan ik zien ja! belachelijk veel heb ik erā¦
Ik vond ām zo slecht?! Ik verwachtte echt een supergoede thriller. Had vooraf niet gezien dat het ook komedie was