Filmtopic (Deel 1)

Oh echt? Ik ga morgen met een stel vriendinnen. :sweat_smile:

Ach we zijn gelukkig met zn 5en dus dan moeten we het zelf maar leuk maken.

Whaha welke PathƩ?

Vond ik ook slecht en echt raar dat zulke films de bios in nederland halen haha

De kuip!

Trekken toch publiek, merken we ook in dit topic haha

We wilden eigenlijk eerst naar een andere, maar die was al vol. En ik had geen zin om nog langer te wachten. Dus het werd nobodys fool. Manmanman. Nooit meer

Ik ben gisteren ook bij The Hate U Give gezien, goede verfilming van het boek! Vond alleen de rol van haar vriendje wel erg klein in de film waardoor je weinig binding met hem had. Maar vooral het verhaal is zo bizar, als je je bedenkt dat het in Amerika gewoon nog exact zo gaatā€¦

Gelukkig voor mij. Dan hoef ik niet te stressen als ik in Nijmegen ga :smiley:

Green Book :heart:

Morgen naar Glass.

1 like

Net Instant Family gezien, echt een aanrader!

3 likes

Ik had kaartjes voor morgen gereserveerd, maar mā€™n moeder is ziek helaas

haha ja echt hilarisch! En best ontroerend tegelijkertijd, mooie boodschap.

2 likes

Ik heb The Green Book gezien. Erg mooi gemaakt. Met momenten ook echt hard gelachen.

1 like

Ik ben net naar The Hate U Give geweest, vond het echt een hele indrukwekkende film en werd echt ff wakker geschud. Had het boek ook nooit gelezen dus had geen idee hoe het verhaal zou lopen, maar wow wat heftig. Moet er echt even van bij komen.

@Pantalones ik heb net Genesis 2.0 gezien en vond hem heel boeiend!! Bij vlagen ook grappig en bizar. Als je er heen kan/hem online kan vinden: doen!

@Matilda oh is dat wat anders dan RBG (de documentaire)? Vond dat ook een aanrader!

Net The Hate U Give gekeken! Vond hem echt goed. Fijn ook dat ze zich goed aan het boek hebben gehouden!

3 likes

Green Book is zo een prachtige film! Ik vond ā€˜m echt een mooi verhaal hebben en ook geloofwaardig. Zat vaak met een grijns te kijken.

En ik vind het heerlijk dat ik dan in de grootste zaal zat met maar +/- 20 man, lekker een paar rijen niemand om je heenšŸ¤©

2 likes

Gisteren Climax gezien, wow wat was dat een intense ervaring!!! Werd echt compleet meegezogen, heeft iemand anders hem ook gezien?

1 like

Ga onverwachts door een break up heen en om me even weg van huis te halen neemt een vriendin me mee naar de bioscoop. Naar welke moeten we gaan?

  • Greenbook
  • Instant Family

0 stemmers

1 like

Ik ga morgen naar the Prodigy, schijnt echt heel eng te zijn als ik de berichten mag geloven dus ik ben benieuwd! Ik schrik echt supersnel dus dat wordt nog wat haha