Filmtopic (Deel 1)

Afgelopen maandag naar bunuel geweest. Erg tof, maar vind het toch vaak lastig om me echt on te leven bij een animatiefilm…

Trouwens voor de liefhebbers van arthouse achtig films:
Cinetree.nl/cadeau
Actiecode is PAASEI
Kun je een maand lang gratis films kijken. The imposter is een aanrader!

12 likes

Ik ga morgenavond met m’n moeder naar Endgame, maar ik overweeg om vandaag ook te gaan :sob: Is de film het waard om 'm 2 dagen achter elkaar te zien? :grimacing:

1 like

Mijn vriend zegt van wel! Hahaha
Hij kwam vannacht om 3:45 thuis van de bios en vanochtend zei hij dat hij echt zin had om vanavond met mij weer de film te gaan zien :grin:

Nou beter dat er geen end credits in zitten. De vorige keer had ik ze geskipt, omdat mijn blaas op knappen stond :sweat_smile:

2 likes

Oh ik moet wel even bijkomen van Endgame hoor :dizzy_face:

Ik ga vanavond naar Endgame en ben zoooooooo hyped door jullie hysterisch positieve reacties hier, haha. ZIN IN

2 likes

Same! Ik zit nu al m’n moeder onder te spammen met berichten dat ik er zin in heb :joy:

Haha zoveel enthousiasme hier. Ik heb dus nog nooit een avengers film gezien, volgens mij mis ik iets…

Jep! :grin:

@Booklover ik drink en eet altijd alles tijdens de trailers op. Ja, dom :joy:

1 like

Wow! Endgame scoort ook gewoon een 9,2 op IMDB. Ik heb ook nog nooit een Avengers-film gezien en ik heb heel erg het gevoel dat ik iets mis :joy:

1 like

Ik heb Greta gezien en ik vond hem best wel tof! Spannend, maar op een rustige (?) manier. Alleen het eind vond ik wat minder.

Gaat nog zakken, denk ik. Is altijd zo bij IMDB.

1 like

Vond End Game ook echt epic. Denk ik de gaafste bioscoopervaring ooit, gewoon de reacties erbij en de opbouw ervan. Nu wil ik het liefst meteen weer gaan haha.

1 like

Is Endgame ook leuk om te zien als je verder niks hebt gezien? Ik word nu heel benieuwd van al jullie berichtjes.

Gister naar endgame geweest. Vond hem ook echt zo vet!

Nee dat denk ik niet. De opbouw van de verschillende films maakt hem zo gaaf. Alle 22 hoef je ze indd niet te zien maar toch zeker de voorgaande 3. Ik raad het je wel aan :ok_hand:

1 like

Endgame was tof! Maar ik moet stiekem zeggen dat mijn verwachtingen misschien te groot waren vanwege jullie lyrische berichten? Ik vond hem wel vet maar sommige dingen ook weer erg voor de hand liggend. Maar wel een veelbewogen film, van humor naar spanning naar drama. Er zat een jongen naast mij, hij zal een jaar of elf zijn, en die zat echt te huilen met tranen en tuiten op de schoot van zijn moeder, jeetje.

1 like

Ik zou er persoonlijk dan niks van snappem

1 like

Als je helemaal niets hebt gezien is het verhaal eigenlijk niet goed te volgen. Dan wordt het 3 uur lang wie is dat, waarom doen ze dat, waarom is dat grappig/zielig/verrassend? Dat is dan eigenlijk zonde van de tijd.

Als je het echt wil kijken zonder voorkennis zijn er wel samenvattingen op youtube van de Marvel Cinematic Universe meestal tot aan Infinity war. Infinity War zou ik zoals eerder gezegd wel kijken.