Filmtopic (Deel 1)

Ik was net naar five feet apart! Heb zitten janken hoor, vond hem heel erg mooi!

Toy Story 4 was heel erg leuk! Er zat ook allemaal speelgoed in waar ik zelf nog meegespeeld heb vroeger.

Samenvatting

Vindt het personage van Bo ook echt een meerwaarde geworden

Ik ga vanmiddag naar die docu over Harvey Weinstein. Heeft iemand hem al gezien?

Ik vond Rocketman zoooo goed. Houd helemaal niet van de muziek van Elton John, maar dat maakte eigenlijk niet uit. Echt heel goed geacteerd ook door die hoofdpersoon.

3 likes

Is dit een the fault in our stars achtige film?

Ik vond van wel

1 like

Ja vond ik ook!

1 like

Ja iets minder triest wel, bij TFIOS was ik vanaf de helft tot het eind constant in tranen. Dit waren slechts korte momenten aan het eind vooral

1 like

Toy story is leuk!

3 likes

Ja, ik heb hem ook vanavond is gezien. Het is grappig, emotioneel en soort van eng. Maar vooral een heel goed verhaal. Echt een heel leuke film.

1 like

Ben net geweest, vond hem niet zo boeiend haha (sorry)
Had er denk ik meer van verwacht, de trailer vond ik leuker :stuck_out_tongue:

Is de sneak preview bij jullie Pathé ook op dinsdag?

Aaaah shit! Heb net kaartjes gekocht voor morgen

Ik ben gisteren naar Yesterday geweest en ik vond het wel een hele leuke film! Smaken verschillen, I guess

Wat vond je van:

Samenvatting

Dat John Lennon gedeelte? Ik vond het er zo vaag ingepropt ineens. Snapte het niet helemaal. Het einde leek een beetje afgeraffeld ofzo, dat 'ie op het podium vertelde dat hij had gelogen en that’s it, ze leefden nog lang en gelukkig. En die 2 random “fans” ineens, denk dat ze er veel meer uit hadden kunnen halen!

Spoiler Yesterday

Op zich was dat vaag maar ik vond het ook heel mooi en onverwacht. Een soort alternatief leven wordt er geleid. Die twee mensen die het zich ook herinnerden hadden inderdaad geen toegevoegde waarde aan het geheel.

1 like

Gisteren Tot Story gekeken met mijn vriend, vanavond waarschijnlijk Toy Story 2 en misschien nog 3 en anders dit weekend. Hij heeft ze nog nooit gezien en ik wil naar 4! :smile:

1 like

Yup.

Oke ja hij viel tegen, de trailer was inderdaad leuker dan de film zelf. Het had zo veel beter kunnen zijn : (

Maar wat is Lily James een mooie vrouw :heart::heart:

Ik vond Yesterday heel leuk!

Ik vond dat gedeelte met John Lennon wel apart en ik had verwacht dat er nog een soort stroomstoring zou komen waardoor alles normaal zou worden.

1 like