Ik ben een paar weken terug naar ‘Five feet apart’ geweest. Gaat over een jongen en een meisje die allebei taaislijmziekte hebben en elkaar niet mogen aanraken.
Vond het echt een hele mooie film, zeker een aanrader!
Toy Story 4 aan het kijken (nu pauze), maar hij is wel weer grappig!
Ik wil ooook. Beloofd om samen met een vriend te gaan maar hij is heel erg druk dus ik moet nog geduld hebben… haha
Veel plezier nog!
Iemand al Annabelle gekeken?
Ja, ik. Het verhaal is niet heel sterk, maar hij is wel vermakelijk en de sfeer is wel creepy.
wie gaat hier naar de lion king?
ik wil graag maar ik denk dat ik moet huilen.
Ik zeker!
Aladdin was mooi en wat zijn al die mensen knap en onze Nederlandse marwan gewoon als jafar zoo stoer!
yesss leuk!
ik zit hier keihard om te janken what is happening to me
Ik!!! Ik ga denk ik minstens 4x ik kijk hier zo lang naar uit + ben mega Beyoncé fan dus alles om haar stem te horen
Ik vind sowieso dat Toy Story echt wel ‘enge’ dingen heeft, die aap uit 3 bijvoorbeeld! Of die baby met dat kapotte oog en nu in 4 die poppen inderdaad!
Same.
Ik heb trouwens afgelopen week De Libi gezien. Ik heb altijd lage verwachtingen bij Nederlandse films, maar deze vond ik erg goed. Grappige film, goed geacteerd. Goed verhaal.
Stuber heb ik ook gezien. Op basis van de trailer had ik een andere film verwacht, maar ik was positief verrast. Het is een redelijke comedy. Als ik tussen 2 comedies moest kiezen zou ik eerder voor Long Shot gaan, maar deze is ook leuk.
Ik heb Stuber net gezien en ik vond hem echt leuk! Heb erg veel gelachen
Ik heb Richard Says Goodbye gezien, hele goede film. Grof en platte humor maar wel een mooie boodschap. Echt een aanrader.
In Apeldoorn is elk jaar eind augustus het openlucht filmfestival. Op 26 aug komt de Zweedse horror film Midsommar. Ik zoek gezelschap, wie wil en durft mee? De sfeer van dit festival is altijd heel goed.
Spiderman vond ik veel leuker dan ik van te voren naar aanleiding van de trailers had verwacht! Best spannend en zag er ook mooi uit.
Aah spoiler werkte niet, dan laat maar haha. Wil niks spoilen!
Ik ben van de week ook naar Spiderman geweest en vond hem echt heel leuk. Vind de acteur die Spiderman speelt ook echt goed passen bij de rol en de effecten waren ook echt tof.
Gisteren ook Men in Black gezien en vond die op zich ook wel vermakelijk, maar iets te veel flauwe momenten. Ik was ook helemaal verrast dat het een soort sci-fi actie film was omdat ik de normale men in black nooit heb gezien
wauuuuw jongens ik heb echt net m’n favo film van het jaar gezien!
Ruben Brandt, collector
was naar de voorpremière, eigenlijk zou er nog een introductie praatje zijn maar diegene was ziek. Maar wow, veel leuker dan ik had verwacht n.a.v. de trailer (zie onder)
Ik vond Spiderman verrassend leuk!
Verder zit ik momenteel in een bioscoopdip voor het eerst sinds ik mijn Pathé-pas (8 jaar) heb. Ik zie wel trailers van films die me wel aardig lijken, maar al een tijd niks meer van waaaauw daar moet ik heen.
Gister naar Annabelle Comes Home geweest. Het verhaal is niet heel bijzonder, maar creepy is hij wel weer. Ik vond hem leuk!
The Lion King was amazing!! Zo goed!!!