Filmtopic (Deel 1)

Ja denk ook wel dat je hem kunt kijken hoor! En ik vond hem ook leuker dan deel 1.

1 like

Ik heb gister The Peanut Butter Falcon gezien. Erg mooie film!

Er is op Youtube een timeline van Frozen te vinden! Die is zeker een aanrader :relieved:
En… schaam je!

1 like

Wilde vandaag en morgen in de bioscoop rondhangen maar alles wat draait lijkt me een beetje mehhh…
Welke is wel de moeite waard?
Frozen 1 heb ik ook nooit gezien (moet dit in het biechttopic?)

Frozen 2 of Jumanji! Hehehehe
Kijk deze anders even en dan kan je zelf bepalen of je hem leuk vindt.

1 like

Van wat er de laatste en komende tijd bij ons draait (Vue) word ik ook niet echt enthousiast. Knives Out vond ik wel erg leuk, aanrader!

1 like

Thanks! Filmpje kan ik nog niet kijken zit in een restaurant eerst maar eten. Als ik het dan nog red ga jj naar knives out denk ik en morgenmiddag frozen.
Echt rottijden ook allemaal :frowning:

Parasite is echt een enorme aanrader. Grappig, bizar, en slim in elkaar gezet

3 likes

Ja, dat moet in het biechttopic! Let it gooo, let it gooo

1 like

Waar draait die… niet waar ik ben :frowning:
Heb knives out gezien :smiley:

Morgen!

1 like

Ik heb de Rise of Skywalker gezien. Gelijk vandaag, omdat ik niet gespoild wilde worden. En ik vond het toch wat tegenvallen. Het verhaal was wat zwak en de oude personages kwamen niet goed uit de verf en de nieuwe kwamen maar heel kort aan bod. Als je van Star Wars houdt zou ik het wel kijken om het af te ronden en omdat het in de bioscoop er mooier uitziet, maar het is zeker niet mijn favoriet uit de triologie.

Ik ga morgen maar vond het tweede deel al niet heel denderend dus verwacht er ook niet te veel van. Wel de leukste ervaring in de bios en wil gewoon weten hoe het afloopt!

Ik zit nu bij Cats. Ik vind het toch vreselijk

4 likes

Ben vandaag geweest omdat ik toch benieuwd was en ik ben het helemaal eens met je. Ik had het gevoel dat ik de film leuker had gevonden als ik een echte fan was.

1 like

Is hij echt zo slecht als ze allemaal zeggen? Ik wil er ook heen om erop te gaan katten.

2 likes

Nou… ja. Ik vond van wel. Als ik in m’n eentje was had ik in de pauze weg gegaan

Hahahaha wat erg :no_mouth:

1 like

Le Mans ā€˜66 :heart:
Ook gaan kijken als je niet per se van autosport houdt!

Ik vind het grappig dat jij Marie bent icm deze Cats updates :rofl:

1 like