Filmtopic (Deel 1)

Ik vind het zo stom dat Frozen 2 gewoon alleen maar in het Nederlands wordt afgespeeld in mijn stad :unamused: morgen naar de NL versie dan maar

Ik heb April May en June (nog) niet gezien, maar als ik de filmposter zie moet ik om een of andere reden steeds denken aan drie VJ’s die naakt poseerden op een cover, heel lang geleden. Weet iemand wat ik bedoel?

Ja hier ben ik ook echt boos om. Geef gewoon de originals ja!! Hopelijk komt hij snel op Disney+

1 like

Nog 6 maanden wachten :sob:

1 like

Ik heb Charlie’s Angels ook gezien. Ik vond het een prima film. Gewoon actie, veel outfits, eigenlijk dus wat ik van Charlie’s Angels verwacht. Ik vond het mid-credit stukje met een soort ā€˜trainingmontage’ heel grappig met allemaal bekende vrouwen.

3 likes

Ja dat was zo leuk!

1 like

Jaaa echt stom! De liedjes en grapjes zijn veeel leuker in het Engels. :woozy_face:

1 like

Dat is sowieso vaak! Ik kijk nu bv Avatar en ik vind de grapjes veel gevatter in het Engels dan in de vertaling. Ze hebben heus hun best gedaan maar het is niet hetzelfde.

Jaa helemaal mee eens! Jammer

1 like

Zou dat het zijn ja? Dacht ook wat vrouwenrecensies te hebben gelezen, maar nu ik erover nadenk waren de meeste recensie inderdaad vooral ā€˜ik heb dit echt niet een lage rating gegeven omdat ik een man ben hoor’, zonder verder uitleg over waarom ze een 1 gaven :’)

deze is een aanrader:

1 like

?

ja die! Ugh dat was toen echt shocking

Ik heb gisteren The Cave gezien. Heel mooi maar zoooo heftig. :cry: Wel echt een aanrader als je niet per se iets luchtigs wil zien!

1 like

Gisteren de trailer van A Quiet Place part 2 voorbij zien komen in de bios. Zag er weer vet uit! Is het al maart?

1 like

Vandaag naar Just Mercy geweest. Zeker een aanrader! Het is zo’n film wat je bijblijft. Wat ik ook heel erg vond was om op het einde de foto’s en beelden van de personages te zien. Dat maakt toch een diepe indruk.

3 likes

Heeft iemand Bombshell al gezien? Ik ga morgen, ben erg benieuwd!

Ik kom net van Bombshell en vond het wel een prima film, interessant. Ik heb er in 2016 eerlijk gezegd niet zoveel van meegekregen, maar wist van tevoren wel dat het een waargebeurd verhaal was. Wil geen spoilers geven, maar was toch een beetje teleurgesteld aan het einde. Goed dat ze dit soort films maken, maar ik had meer van de film verwacht. Het blijft een beetje op de oppervlakte ofzo? Ben toch blij dat ik hem gezien heb, maar ik denk niet dat het perse een film is die je bij blijft.

1 like

Ik had hetzelfde gevoel. Wilde het heel graag heel goed vinden. Maar toch ietwat op mijn honger blijven zitten. Wel heel knap geacteerd. En :100: voor hair and make up :ok_hand:t2:

1 like

Deze heb ik ook gezien en waaauw wat heftig was ie he?
Ook gewoon de realisatie dat die oorlog nog steeds gaande is en dat wat je ziet waarschijnlijk nog steeds dagelijks gebeurt

1 like