Jaa, ik ben ook weer gegaan, zo heerlijk. Heb de documentaire 100UP gekeken, was interessant/leuk!
Is het dan nu de bedoeling dat je een mondkapje draagt tijdens de film?
Zodra je zit kan hij gewoon af!
Ik ben heel benieuwd naar A Quiet Place Part 2! Ik vond alleen wel dat er in de trailer vrij veel gepraat wordt, wel jammer want ik vond de eerste film juist zo krachtig met al die stilte! Hopen dat ze dat het aan de trailer ligt n dat de echte film meer is zoals de eerste.
Ik ben vandaag naar Spiral geweest! Voor horrorbegrippen best een goede film. Was ook meer thriller dan horror. Ik heb me in ieder geval erg vermaakt na zo lang weer in de bios
Yaaj Cineville, het kan weer!
Ben naar Cruella geweest! Vond hem wel geinig
Komt Cruella ook naar pathe? En black widow?
nope, net als bij vue. ze zijn het er niet mee eens dat de film tegelijkertijd gereleasd is op disney+ dus ze boycotten. was destijds ook met ww84 maar toen ging de lockdown in het kan wel zijn dat ze nog disney gaan forceren om een dag verschil erin te doen ofzo want denk toch niet dat de bioscopen zo dom zijn om zoân grote release te laten gaan na zoân lange tijd geen omzet maarja dat dreigden ze met ww84 tot iig een halve week ervoor nog
Nee, wel bij andere filmtheaters en kinepolis bioscopen.
Is er airco is een gemiddelde Pathé bioscoop? Asking for a friend.
Dit inderdaad @Roguee, wij gingen ook altijd naar Pathe om âaf te koelenâ in de zomer vroeger haha
Haha heerlijk dan ga ik woensdag, met een kleedje!
Werk bij de gele haan en: jazeker. Heel veel bezoekers die juist komen vanwege de hitte haha.
@vaatdoek Volgende keer doorgeven aan een medewerker! Als wij het zelf ook te koud vinden, dan passen we het voor je aan per zaal.
Aanrader: in the mood for love!
Wel een echte filmhuis film dus daar moet je van houden
Net terug van de nieuwe the Conjuring. Voor horror-begrippen vind ik dat altijd erg leuke films. Deze zat wat meer verhaal in dan de vorige films, ietsje minder eng ook.
Morgen maar eens naar slag om de schelde, vind NL films nooit leuk maar mijn vriend wel. A.s. week naar the conjuring en Godzilla vs Kong in 4DX, en misschien Tom & Jerry
En kan niet wachten tot F9 uitkomt
oeeeh donderdag A Quiet Place 2
Ik vind Nederlandse films ook bijna nooit leuk (vaak wat cringy), maar De slad om de Schelde was echt heel goed!
Ik ben maandag weer geweest, dit keer naar Chaos Walking. Zeker geen nieuwe Hunger Games, maar als je met niet teveel verwachtingen er heen gaat is het nog wel vermakelijk.
Hier kijk ik zĂł naar uit