Filmtopic (Deel 1)

Ik ga naar de buurman en buurman film zo :joy:

8 likes

En en en? Haha

The conjuring was goed!! Niet zo extreem eng als de vorige delen, wel gewoon goed eng (ik ben wel een pussy hoor). Er zit wat meer verhaal in dan de vorige delen. En wat ik ook leuk vond is dat ze wat meer focussen op de chemie tussen Ed en Lorraine.

Vond dit wel het beste deel eigenlijk. Goed einde ook.

A quiet place 2 was ook echt top!

1 like

Moet je deel 1 zien voor deel 2?

Ik had 2 gezien en 1 nog niet. Het was soms een klein beetje onduidelijk, maar heb er alsnog van genoten ondanks dat ik 1 nog niet gezien had. Heb 1 erna gekeken, toen viel alles wat beter op zijn plek. Is niet per se nodig dus maar wel aan te raden als je de tijd hebt.

Ja ik ben het hiermee eens @Luzarl

Yess ben weer helemaal into the bios, m’n nieuwe huis is 50 meter van een filmhuis dus ben al een paar keer geweest. Net Promising Young Woman gezien, had hier wel naar uit gekeken, soms best veel herkenning dat vond ik wel confronterend.

En Cineville heeft zon leuke actie: vanaf 1 juli - 21 juli mag je gratis een +1 meenemen en krijg je ook een gratis drankje bij aanvang! :laughing: Ga veel filmdates plannen de komende weken

7 likes

de films waarvan we wisten dat ze eraan zaten te komen maar hoopten dat mensen het fatsoen hadden om het niet te doen :clown_face:

ik kom net terug van de conjuring en laf it, vind al die spinoffs kut maar niet de films met Loraine en Ed. vind het vooral fijn dat deze minder jumpscares had :joy: morgen ga ik naar the forever purge want ik heb geen corona nodig om geen smaak te hebben

2 likes

Zo wat ziet dat er ook uit als een slechte film zeg :joy:

1 like

Ik ga vanavond naar A quiet place! Ben heel benieuwd, vond de eerste ook heel leuk/spannend

1 like
  • Toeristen aan de kassa: “Is A Quiet Place II in English or in Dutch?”

• Ik: “The movies are in English, with Dutch subtitles. But there’s barely any talking in it ;)”

• Toeristen: :flushed: Oooh right, duh :exploding_head:

Blijft leuk haha. Al een paar keer meegemaakt.

16 likes

Straks naar Fast 9 aaaaaah

2 likes

Werk jij bij de bios? Ik zit erover te denken om ook te solliciteren, lijkt me best leuk

Ja, klopt! En leuk dat je misschien ook wilt solliciteren! Ik werk zelf bij de gele haan, dus als je vragen hebt, kun je me altijd DMen. Veel plezier met F9 :blush:

3 likes

hahaha idd, kan niet wachten tot het wordt gebruikt als wappie propagenda. slechte horrorfilms krijgen nu wel hun tijd om te schijnen :joy:

F9 was echt super! Heerlijk onrealistisch weer, maar ik vind het allerleukste aan de fast saga dat iedereen altijd weer bij elkaar komt :heart: en Vin Diesel :heart_eyes::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

Daarna naar Tina geweest en wauw, wat een vrouw is dat toch! Echt ongelofelijk en wat een verhaal. Zat goed in elkaar ook en op het einde bij simply the best, echt what else ook ging iedereen klappen en had tranen in mn ogen :joy:

A quiet place 2

Volgendd keer moet ik echt ff zoeken hoe de eerdere film ookalweer afliep want was het helemaal kwijt :joy: ik wist niet meer dat die man echt dood was, dacht steeds oo die zit daar gewoon op het eiland als een plottwist

Was een beetje in de war toen die film ineens afgelopen was, vond het best abrupt omdat het verhaal nog niet af is. Maar goed er zal vast een 3e deel komen en daar heb ik wel weer zin in

Hij staat ook op Amazon Prime, misschien een optie?

2 likes

Ik ben gisteren naar Quo Vadis Aida geweest, wat een intense film, hartverscheurend en machteloos, heb de hele film met een knoop in m’n maag gezeten. Wel echt een aanrader!

1 like

Ik moet zeggen, The Forever Purge was zo slecht nog niet :joy: heb me er wel mee vermaakt maar alsnog blijft het zo dat het concept beter is dan de films (behalve het laatste deel in film 2 want dat was wel sick)

1 like