Formule 1 (Deel 1)

Doet die link het zo? Hahaha love Alonso :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Gelukkig geen gridstraf voor Verstappen, de versnellingsbak is niet beschadigd dus hoeft ook niet vervangen te worden.

3 likes

Dat valt gelukkig mee. Ik zag het al gebeuren dat de versnellingsbak kapot was en Max daardoor een gridstraf zou krijgen.

Even een klein frustratie dingetje:
Wij vieren thuis al jaren geen Sinterklaas dus ik had mij er al helemaal op ingesteld dat ik thuis F1 kon kijken want geen verplichtingen. Word ik toch verwacht met het eten bij mijn ouders en ik kom er gewoon niet onderuit. En ik weet nu al hoe het gaat zodra ik op mijn telefoon zit, dan ben ik ongezellig etc. en wanneer op andere momenten mijn broers voetbal willen kijken komt er geen commentaar :pouting_cat:

1 like

Aiiii F2 crash… Pourchaire kwam niet weg en Fittipaldi er vol achterop

Zo dat was een aardige klap ja

We zijn alleen nog maar bezig met de voorbeschouwing en de zenuwen komen al opzetten hier en dan kan ik de wedstrijd nog niet eens kijken :grimacing:

1 like

Hoe frustrerend het is ook is om niet te kunnen kijken, moet zeggen dat dat soms juist goed doet voor m´n zenuwen haha

Misschien ga ik gewoon alleen maar de voorbeschouwing en de nabeschouwing kijken, weet niet of m´n hart de race zelf overleeft :cry:

1 like

Ik ben zo bang dat er iemand heel verkeerd gaat crashen :sob:

2 likes

Ik ben ook oprecht zenuwachtig voor de race :sweat_smile:

1 like

Ik kan dit niet aan.

2 likes

Kan Max vandaag nou kampioen worden? Zo ja, wat moet er dan gebeuren behalve dat hij de race wint? Google helpt me niet veel verder.

Max 1e en snelste en Lewis 6e.
Of 1e en Lewis 7
Iets ij die richting

1 like

Is het erg dat ik hoop dat lewis hem tegen de muur parkeert? :woozy_face:

3 likes

& @Nox thanks!!! :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 like

Ik ben denk ik meer zenuwachtig voor een grote crash dan per se de uitkomst van de race. Ja kut als Hamilton wint maar er is nog een race.

Maar dan moeten ze dus wel allemaal deze race uitrijden :sob:

Start was omdat 1 iemand niet weg kwam.

Max had goede run naar de grit. Dus geen leclerc zoals jn Monaco!

Haha mijn pt roept dit al weken, dat Lewis tegen de muur crashed en dat Max daardoor kampioen wordt.

1 like

Is het nou echt nodig dit trauma weer omhoog te halen? :cry: :joy:

Ik hoop dan wel een eigen fout en niet iemand die hem eraf beukt

2 likes