Ik heb mijn lippen kapot gebeten
Ik vind t zooo leuk, prachtig van Pérez
Als je de snelheid niet hebt houdt het wel op helaas… wel echt briljant werk van Checo
Nee dat absoluut een anti climax en wat checo nu heeft laten zien was fantastisch en had ik niet willen missen. Maar men mijn hart en zenuwen ik kan dit gewoon niet aan.
Wel vervelend dat Max niks lijkt te kunnen? Hij verliest terug tijd op Hamilton. Zo kom je nooit binnen die DRS om nog te vechten om die plek / kampioenschap
Ik was maar nacho’s aan het maken, maar ohhhh wat is dit spannend de wijn gaat ook enorm snel met deze spanning.
Perez verdient wel echt driver of the day nu hoor!
Klinkt dubbel maar ik kijk wel een stuk relaxter dan vorige week. Niets te verliezen nu.
Toch is het ook zo dubbel dat Max echt wel pech heeft gehad dit seizoen en dat Lewis echt zo vaak lucky is.
Benieuwd of ze dit allebei uit gaan rijden op deze band. Zou toch leuk zijn, een klapband voor Lewis in een van de laatste rondes
Ja dacht ik ook, maar het wordt sowieso Kimi denk ik want daar wordt al een week tot opgeroepen haha
Arme Kimi.
Dan wel alleen omdat ie zelf te lang heeft doorgereden op deze banden aub
Geen gedoe met wie dan ook die iets te verwijten zou kunnen zijn
Ze moeten Verstappen straks een gratis pit naar bottas doen en dan zachtere compound zodat hij op versere zachtere banden kan gaan inhalen.
Sneu voor Kimi
Denk dat ie dan alsnog niet bij laat staan voorbij Hamilton kan komen
Sinds die nieuwe motor bij Mercedes zijn ze zoooo snel
Aah wat sneu voor Kimi dit einde zo
Kimi
Aahh wel echt sneu voor kimi
Dit is echt een heel sneu einde carrière voor Kimi
Ahh