Hoop dat ie niet naar binnen hoeft en gewoon met klapband naast de baan eindigtš
Op strategie gaat hij hem niet meer pakken.
Hahaha āgreat team effort guysā
Mijn trainer roept al weken dat Max kampioen wordt door in de laatste bocht van de laatste rond Lewis te passeren. Ik hoop zo dat hij gelijk krijgt.
Haha Olav is het ffe helemaal kwijt
Maar even voor een leek: hoe groot is de kans nog dat Max wint?
Ben bang dat Max niet snel genoeg in loopt nu
Alle hoop op het begeven van de banden van Lewis
Redelijk klein denk ik. Denk alleen als er nog safety car komt, hamilton naar binnen moet of van de baan rijdt.
Come ooonnnn klapband
Ik heb gevote voor Perez. Vind dat sentimentele voten zo stom haha
Klein. Eigenlijk alleen als lewis crasht, klappband of iets krijgt zou het kunnen.
Nee klapband zodat hij niet verder kan
Alsss Max erbij komt moet ie ook nog inhalen. En logisch gaat Lewis ook ALLES dan inzetten, het is alles of niets dus beide gaan natuurlijk alle risicoās nemen (hoewel Lewis dan iets te verliezen heeft)
Hamiltonās banden worden wel snel slechter, maar snel genoeg?
Weet iemand hoeveel rondes oud de banden van Lando waren?
Maar het lijkt me ook wel zuur als je dan wereldkampioen wordt alleen omdat je tegenstander pech had, toch? Ik roep ook maar wat
Zoals het er nu uitziet wordt Hamilton ook wereldkampioen omdat Verstappen āpechā had.
Nee in dat geval zou het naar mijn idee winnen op strategie zijn, aangezien Mercedes ervoor kiest om niet te pitten. Als je doelt op het lekke banden verhaal dan.
Maar waarom heeft max pech?
Is Lewis dit seizoen al eruit gereden door anderen? Terwijl hij aan kop lag? Max twee keer en ook nog door 2 mercedessen geheel toevallig š„²