Yes!
Veel Mercedes fans die reageren lol
Gelukkig zeg!
Al zie ik Mercedes ook nog wel het hoger op zoeken (maar weet niet of dat nu ook nog kan?)
Ja volgens mij kunnen ze nog naar een soort internationale sportrechtbank, maar procedures daar schijnen nogal lang te duren
Mbt deze regel is het afgewezen. Hoop dat Mercedes het niet nog hogerop wil gaan aanvechten, zo wil je toch ook niet winnen. Come on.
Tuurlijk, deze winst voor Max was heeeel zuur voor Mercedes en dat snap ik ook heel goed, maar kom op man neem je verlies haha
Wat een dag, Pff! Wat een zenuwslopend einde ook zeg van het seizoen, hoop dat ze het niet nog verder willen gaan protesteren bij het hof.
Nu een hobby zoeken voor de winterstop
Ik lees net dat Christian Horner blijkbaar naar de hearing bij de stewards is gegaan in een Max Verstappen World Champion t-shirt
Haha het is echt:
Ik hou zo van Christian.
Eerder hier ging net de vraag rond met wie je vreemd zou gaan, maar voor mij staat Christian toch wel op 1 hoor
(Hopelijk leest Gerie dit bericht niet)
Hot take: Geri is ook welkom.
Agreed.
Zielig wel
Zo blij dat het duidelijk is nu.
āWe willen de titel op de baan uitvechtenā na zijn diskwalificatie toen zijn drs te ver open stond⦠yeah right.
Hahaha⦠cuteā¦
Mercedes nu: GUYS STOP THE APPEAL, OLAV MOL MADE A GREAT POINT ON TWITTER!
Ik snap ergens dat Mercedes het hoger oppakt, heel NL zou op zān kop staan als het omgekeerd was. Maar: hoe hoog je het ook opzoekt, hun āoplossingā dat de winnaar degene moet zijn die de ronde daarvoor op kop lag slaat echt nergens op toch? En al zou FIA de hele race nog ongeldig kunnen verklaren, dan alsnog wint Max. Dus dan zou ik, PR-technisch ook, denken pick your battles en focus op volgend jaar. Maarja, wie ben ik.
Maar zou wel netjes zijn misschien als FIA nog wel benoemt dat ze gaan onderzoeken hoe ze consequentere beslissingen kunnen maken, of trappen ze dan hun eigen ramen nu in omdat Merc het nog wil aanvechten?
Alex Albon zei het vorig jaar al
Hoewel ik me wel af vraag wat Lewis hier allemaal van vindt en of hij hier achter staat. Of zou het gewoon een beslissing zijn van Toto/hogerhand waar hij sowieso niets over te zeggen heeft?
Edit:
En nu iets leuks:
Lando

Arme Antonio, DNF in zān laatste race en sneakt er door alle chaos maar tussenuit.