Precies wat je zegt, ik denk ook niet dat er in NL veel andere opties zijn, althans ik ken ze niet. Ik vind degene die verslag doet van de vrije trainingen wel wat prettiger om naar te luisteren!
Vandaag stoorde mij wel dat ie reageerde op zo’n verwachtingsplaatje van Bottas die op dit tempo binnen 17 ronden Verstappen zou kunnen inhalen. Toen begon Olav te lachen van jaaa nou fantastisch dan is ie misschien in de buurt, maar zie Max dan nog maar is in te halen zo kort voor de finish. En dan 6 ronden later (oid) zit Bottas al in Max zn staart en zegt Olav, alsof hij dat ook allang wist, ja dat is natuurlijk niet meer te voorkomen dat Bottas hem inhaalt, een sitting duck noemde hij het…
Ooooooh ik erger me er dan zooo aan dat ie niet zegt: nou, dat had ik 6 ronden geleden niet aan zien komen! Maar dat ie het zegt alsof hij dat ook wel wist, zo irritant!
Ik vind Jack ook minder vervelend eigenlijk. Kijk, ze zijn altijd allebei super enthousiast en hebben vaak wel interessante dingen te vertellen, maar toch vind ik ze overwegend irritant🤣
Die Robert Doornbos vind ik trouwens ook niks.
Ben lekker positief vandaag