Die zag ik niet zo snel aankomen
Ik kijk dus via Viaplay en luister dan Grandprix radio maar het lijkt wel of Viaplay vertraagd uitzend. Ik hoor eerst via de radio wat er gebeurd en iets daarna pas zie ik de beelden, heel vreemd. En ik krijg het maar niet gelijk
Ooooh here we go
Ja het wisselt ook nog per stream van Viaplay, want ik wil op mn tv de gewone stream en dan op mn laptop de data, maar dat loopt zo ongelijk dat het echt niet lekker te volgen is
Bij mij klopt het wel! Ook viaplay en gran prix radio. Is wel altijd gedoe. Maar adhv de boordradioās kun je een beetje bepalen wat het juiste moment is. Anders even de grand prix radio opnieuw opstarten en dan gelijk zetten, dat wil ook nog wel eens helpen in mijn ervaring!
Grand prix radio loopt bij mij altijd voor in ieder geval. Dus meestal pauzeer ik het dan totdat het weer gelijk loopt.
Ja dat ben ik ook aan het proberen. Ik hoop dat ik ām nu met de pit van Lewis gelijk zo goed als gelijk heb gekregen. Maar die slider werkt niet zo goed als gehoopt
Nee klopt, die slider werkt bij mij ook van geen kanten Bij mij ging net de wekker van mijn telefoon af dus was hem ook kwijt
Ik wil een safety car of regen of andere chaos want eigenlijk is dit circuit best saai tot nu toe?
Agree, mān vriend is al in slaap gevallenš. Echt een saaie race tot nu toe.
Ajb
Ah we worden op onze wenken bediend
Nou hier is ie
Ik neem al huilend mān woorden terug
Die losgeschoten band die nog zoān tijd doorrolt
Verbaasd me dat dit geen rood is.
Ik zit echt net hetzelfde te denken
Doe nou niet, ik wil graag op tijd naar bed
Dat is toch ak mislukt.
Die boten in dat nep water ziet er echt zo suf uit
Ik nadat ik meer actie wilde en daarna mn favoriet DNFāt