Ik gun het Carlos zo enorm, echt heel fijn dat ie eindelijk zn race win heeft!!!
Trouwens ook lekker voor Perez en de schade qua punten voor Max valt gelukkig mee nu LeClerc vierde is gefinisht.
Ja echt goeie comeback hoor voor PĆ©rez!! De nummer 2ās van de team beginnen zich te bewijzen.
Omg Sainz zān eerste overwinning en Schumacher zān eerste puntenš„ŗ wat een race
Het is vandaag de race van de nummers 2
Oh wat ben ik blij voor Carlos!!
Zo Binotto met zn vingertje naar Charles haha
Oohh Zhou die daar ook gewoon staat zonder schrammetje
"Charles, niet zo zeuren nu, tranen afdrogen en net doen alsof je blij bent voor Carlos!ā
Echt veel om blij voor te zijn deze race haha. Sainz, Perez, Hamilton, Alonso, Schumacher en dat iedereen okƩ is na de crash!
Klopt. Maar je kan wel aanpassingen doen aan de vleugel
Ondetussen heeft volgens mij niemand echt meegekregen dat Albon ook een flinke klap gemaakt heeft, is naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek etc, gelukkig is alles oke met hem ook
Klopt. Ik poste het tijdens de race bij de eerste stop.
Ik had een tijdje geleden naar wat teams/drivers brieven gestuurd voor driver cards (jaja, echte fangirl ). Schijnt dat je vaak geen reactie krijgt of soms maanden later, maar kijk wat ik zaterdag na 3 weken in mān brievenbus vond:
Ik zag ook zoān video voorbij komen dat de marshalls naar hem toe kwamen na zān crash, maar dat hij gebaarde dat ze naar Zhou toe moesten gaan š„¹ terwijl hij er ook echt niet zo goed aan toe was idd.
Ooh superleuk! Ik heb vorig jaar(en na maanden) van mercedes kaarten gekregen. Was al helemaal vergeten toen dat ik die via de website had gevraagd
Gaat er iemand komende week naar Oostenrijk?
De Nederlanders die juichen als Hamilton eraf vliegt gedraag je nou gewoon eens joh.
Zo Lewis Hamilton knalt ff in de muur. Wat ik dan wel jammer vind is dat het oranje publiek staat te juichen.