Formule 1 (Deel 1)

Ik gun het Carlos zo enorm, echt heel fijn dat ie eindelijk zn race win heeft!!!

2 likes

Trouwens ook lekker voor Perez en de schade qua punten voor Max valt gelukkig mee nu LeClerc vierde is gefinisht.

2 likes

Ja echt goeie comeback hoor voor PĆ©rez!! De nummer 2’s van de team beginnen zich te bewijzen.

4 likes

Omg Sainz z’n eerste overwinning en Schumacher z’n eerste punten🄺 wat een race

3 likes

Het is vandaag de race van de nummers 2

Oh wat ben ik blij voor Carlos!! :pleading_face: :heart_eyes: :champagne:

1 like

Zo Binotto met zn vingertje naar Charles haha

1 like

Oohh Zhou die daar ook gewoon staat zonder schrammetje

3 likes
4 likes

"Charles, niet zo zeuren nu, tranen afdrogen en net doen alsof je blij bent voor Carlos!’

1 like

Echt veel om blij voor te zijn deze race haha. Sainz, Perez, Hamilton, Alonso, Schumacher en dat iedereen okƩ is na de crash!

1 like

Klopt. Maar je kan wel aanpassingen doen aan de vleugel

1 like

Ondetussen heeft volgens mij niemand echt meegekregen dat Albon ook een flinke klap gemaakt heeft, is naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek etc, gelukkig is alles oke met hem ook

5 likes

Klopt. Ik poste het tijdens de race bij de eerste stop.

3 likes

Ik had een tijdje geleden naar wat teams/drivers brieven gestuurd voor driver cards (jaja, echte fangirl :sweat_smile:). Schijnt dat je vaak geen reactie krijgt of soms maanden later, maar kijk wat ik zaterdag na 3 weken in m’n brievenbus vond:

:heart_eyes: :heart_eyes:

22 likes

Ik zag ook zo’n video voorbij komen dat de marshalls naar hem toe kwamen na z’n crash, maar dat hij gebaarde dat ze naar Zhou toe moesten gaan 🄹 terwijl hij er ook echt niet zo goed aan toe was idd.

https://vm.tiktok.com/ZMNSc3LHE/?k=1

3 likes

Ooh superleuk! Ik heb vorig jaar(en na maanden) van mercedes kaarten gekregen. Was al helemaal vergeten toen dat ik die via de website had gevraagd

2 likes

Gaat er iemand komende week naar Oostenrijk?

De Nederlanders die juichen als Hamilton eraf vliegt :triumph::triumph::triumph: gedraag je nou gewoon eens joh.

4 likes

Zo Lewis Hamilton knalt ff in de muur. Wat ik dan wel jammer vind is dat het oranje publiek staat te juichen.

2 likes